رقابت ۱۲ بازیکن برای تعیین ترکیب جهانی تیم ملی تنیس روی میز

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳
    کد خبر :127873

به گفته سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، رقابت‌های انتخابی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان با حضور ۱۰ بازیکن برتر تور ایرانی و ۲ بازیکن انتصابی برگزار می‌شود.
جمیل لطف‌الله‌نسبی در گفتگو با مهر، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای تیم ملی تنیس روی میز گفت: رقابت‌های تور ایرانی اول تا پنجم آبان ماه در تهران و به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود. بر اساس نتایج بدست آمده در این رقابت‌ها، مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: ۱۰ بازیکن نخست مسابقات تور ایرانی همراه با دو بازیکن انتصابی، ترکیب بازیکنان شرکت‌کننده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی را تشکیل می‌دهند. البته زمان دقیق برگزاری این مسابقات هنوز مشخص نشده اما با توجه به فرصت باقی‌مانده تا مسابقات قهرمانی جهان و برنامه‌های آماده‌سازی که باید برای حضور در آن اجرا شود، این رقابت‌ها را در اولین فرصت برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با یادآوری اینکه این تیم با ترکیب سه نفره اواخر آبان ماه برای حضور در مسابقات تور جهانی سوئد، عازم این کشور می‌شود و از آنجا هم راهی محل برگزاری مسابقات اُپن بین‌المللی اسپانیا خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به دوره تمرینی که باید پیش از این دو اعزام داشته باشیم، شاید برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی قبل از اجرای این برنامه‌ها امکان‌پذیر نباشد اما با لحاظ کردن اینکه رقابت‌های باشگاهی را هم در پیش داریم، برای برگزاری این مسابقات پس از بازگشت از اسپانیا برنامه‌ریزی خواهد شد.

لطف‌الله نسبی در مورد نتیجه مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز و اینکه چند بازیکن برای مسابقات قهرمانی جهان به سوئد اعزام خواهند شد، گفت: ترکیب تیم ملی برای این رقابت‌ها چهار یا پنج نفره خواهد بود، در مورد چگونگی تأثیر مسابقات انتخابی در تعیین ترکیب نهایی و اینکه آیا بازیکن انتصابی هم در این ترکیب داشته باشیم یا نه؛ بعد از نشست‌های هماهنگی با مسئولان فدراسیون تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با اعزام به سوئد و اسپانیا که در برنامه فدراسیون قرار گرفته، گفت: پیش از این قرار بود تیم ملی با ترکیب متشکل از ۶ بازیکن در این دو رویداد شرکت کند اما در نهایت به خاطر مسائل مالی، تنها نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی را در ترکیب تیم اعزامی قرار دادیم؛ البته قرار است امین احمدیان که در آلمان لژیونر است، برای مسابقات سوئد خود را به تیم ملی برساند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تأکید کرد: مسابقات سوئد و اسپانیا بخشی از برنامه‌های آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی جهان (اردیبهشت ۹۷ ـ سوئد) است، بعد از نهایی شدن ترکیب تیم قطعاً برنامه‌های آماده‌سازی دیگری را هم در دستور کار قرار خواهیم داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید