معرفی فروشگاه اینترنتی مارکت نوید

    کد خبر :1073014

فروشگاه اینترنتی مارکت نوید یکی از بزرگ‌ترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی حال حاضر بازار ایران است. در این فروشگاه می‌توانید محصولات مختلفی اعم از محصولات مربوط به سلامتی، پزشکی، ورزشی، لوازم منزل، لوازم آشپزخانه، لوازم دیجیتال و … را خریداری کنید. در این مجموعه امکان خرید انواع اسباب ‌بازی، انواع عروسک و … نیز برای کودکان وجود دارد. در این مقاله قصد داریم راجع‌به این فروشگاه بیشتر صحبت کرده و درباره لگوهای موجود در فروشگاه اطلاعات مفیدی ارائه دهیم.

یک فروشگاه همه کاره!

یکی از بهترین ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی مارکت نوید، تنوع بالای محصولات عرضه شده در آن است. شما می‌توانید محصولات مختلفی شامل انواع لوازم تحریر، کتاب داستان، لوازم آشپزخانه، لوازم منزل، کیف و کوله، دوربین، تجهیزات جانبی مربوط‌به موبایل و … را با قیمت مناسب خریداری کنید. نکته قابل توجه راجع‌به نوید مارکت این است که در وب‌سایت این مجموعه می‌توانید تمامی محصولات را با قیمت روز مشاهده کنید. این ویژگی تصمیم‌گیری برای خرید را آسان‌تر می‌کند.

تنوع بالای محصولات کمک کرده تا بتوانید تمامی وسایل کاربردی مورد نیاز خود را به شکل یکجا خریداری کنید؛ بدین ترتیب نیاز به مراجعه به چند فروشگاه نخواهید داشت. اگر نگاهی به لگوهای موجود در فروشگاه بیندازید، متوجه خواهید شد که تنوع زیادی در بین آن‌ها وجود دارد. این مجموعه سعی کرده متناسب با جنسیت و سلیقه کودکان، محصولات باکیفیت مختلفی را تولید کند.

خدمات پشتیبانی سریع و 24 ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌های مارکت نوید، پشتیبانی قوی آن است. با خرید از این مجموعه دیگر نباید نگران خدمات پس‌از فروش یا هر گونه اشکال در روند خرید خود باشید؛ زیرا تیم پشتیبانی مارکت نوید در هر زمان به سوالات شما پاسخ می‌دهد. تیم پشتیبانی این مجموعه کوشیده تا با مشتریان از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی و ایمیل در ارتباط باشد تا مشکل آن‌ها را برطرف کند. این ویژگی باعث می‌شود، مشتریان با خیال آسوده به خرید بپردازند.

توضیحات گسترده برای هر محصول

تفاوتی ندارد که قصد خرید چه کالایی را دارید، در هر صورت توضیحات مفصلی راجع‌به هر محصول در وب‌سایت نوید مارکت درج شده‌است. در قسمت لگوها می‌توانید انواع کالا برای سنین مختلف و جنسیت متفاوت را پیدا کنید. محصولات این فروشگاه مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا ساخته شده‌اند. در قسمت توضیحات تمامی محصولات، دفترچه راهنمای آن‌ها درج شده‌است تا کاربر بتواند محصول را قبل از خرید به خوبی بشناسد.

خرید آسان

در نوید مارکت می‌توانید تمامی کالاها را با خیال راحت در درگاه‌های اینترنتی امن این فروشگاه بخرید. در وب‌سایت امکان جستجوی آسان فراهم شده‌است. تمامی محصولات در دسته‌بندی‌های اختصاصی جای داده شده‌اند؛ بدین ترتیب مشتریان می‌توانند مطابق با نیاز خود محصول مورد نظر را در دسته‌بندی اختصاصی انتخاب کرده و خرید کنند.

ارائه محصولات با قیمت‌های مختلف

بدیهی است که قدرت خرید افراد برای تهیه کالاهای مختلف، متفاوت است. در این فروشگاه سعی شده تا محصولاتی با قیمت‌های متفاوت برای مشتریان عرضه شود؛ بدین ترتیب هر فرد با هر میزان قدرت خرید، می‌تواند از محصولات این فروشگاه اینترنتی خریداری کند. اگر به‌دنبال لگو برای کودک خود هستید، می‌توانید در بازه‌های قیمتی مختلف، محصولات متفاوتی را در وب‌سایت نوید مارکت مشاهده کنید و سپس بخرید.

ارائه تخفیف و پیشنهاد‌های ویژه

این فروشگاه اینترنتی سعی کرده تا با ارائه تخفیف‌های فوق‌العاده روی محصولات، در بازه زمانی مختلف، رضایت مشتریان را جلب کند؛ بدین ترتیب مشتریان می‌توانند با استفاده از تخفیفات این مجموعه، تجربه بهتری از خرید داشته باشند و محصولات را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه تهیه کنند.

مشاهده محصولات در ویترین نوید مارکت

هنگام خرید آنلاین، مشتری دسترسی کمتری به کالای مورد نظر دارد. در این شرایط مشتری باید با دیدن عکس‌های مختلف محصول، تصمیم به انتخاب بگیرد. تنها راهکار مطمئن برای خرید رضایت‌بخش مشتری، ارائه عکس‌های باکیفیت از محصول است. در فروشگاه نوید مارکت تمامی محصولات دارای چند عکس مختلف و باکیفیت هستند؛ بدین ترتیب گویی مشتری به یک فروشگاه بزرگ با ویترین واقعی مواجه می‌شود.

فرصت بی‌نظیر برای خرید انواع اسباب بازی و لگو

هنگامی که بحث خرید برای کودکان به میان می‌آید، باید توجه ویژه‌ای به کیفیت محصولات، ظاهر آن‌ها و رعایت استانداردها برای ساخت، داشته باشیم. خرید یک وسیله بازی نامناسب می‌تواند آسیب جدی به کودک بزند؛ به همین دلیل لازم است قبل‌از خرید تمام جوانب را سنجیده و لوازم بازی را به خوبی بشناسیم و راجع‌به محصول مورد نظر تحقیق کافی انجام دهیم.

در نوید مارکت سعی شده تا تمامی محصولات عرضه‌شده اعم از محصولات مربوط‌به کودکان از بهترین برندها باشد. تنوع بالا به همراه قیمت‌ مقرون‌به صرفه در کنار توضیحاتی که برای هر محصول آورده‌شده، به مشتری کمک بزرگی می‌کند. مشتری قبل‌از خرید می‌تواند عکس‌های مختلف محصول را ببیند و توضیحات مربوط‌به رده سنی، ویژگی‌های خاص، مزیت‌های استفاده از هر محصول و … را مشاهده کند؛ بدین ترتیب روند خرید وی با سرعت و رضایت بیشتری همراه است.

همکاری با برندهای مشهور

تمامی محصولات نوید مارکت و به‌طور ویژه لگوهای این مجموعه، از بهترین برندهای بازار تهیه شده‌اند. همه کالاها دارای گارانتی معتبر هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید از گارانتی معتبر آن‌ها استفاده کنید. این فروشگاه اینترنتی با برندهای ایرانی و خارجی متعددی همکاری دارد. این مجموعه سعی کرده تا با ارائه محصولات معتبر، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

تحویل سریع و به‌موقع

از دیگر مزیت‌های این وب‌سایت این است که امکان تحویل سریع تمامی محصولات خریداری شده در آن وجود دارد. کافیست محصول مورد نظر را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید؛ کالای مورد نظر در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد.

امکان اعمال فیلتر روی قیمت

از آنجایی که قدرت خرید افراد برای محصولات مختلف، متفاوت است، شما امکان اعمال فیلتر روی قیمت در نوید مارکت را خواهید داشت. با اعمال فیلتر در دسته خاص، محصولاتی با قیمت مشخص به شما نشان داده می‌شوند. برای مثال می‌توانید لگوها را اعمال فیلتر در بازه قیمتی متفاوتی مشاهده کنید و با توجه به بودجه خود خرید انجام دهید.

تسهیل جستجوی کالا

در نوید مارکت تنوع گسترده‌ای از کالاها دیده می‌شود؛ برای سهولت در جستجو می‌توانید نام کالای مورد نظر را در باکس جستجو وارد کنید تا لیستی از آن برای شما نشان داده شود. جدای از آن می‌توانید محصولات را در دسته‌بندی مختلف در وب‌سایت مشاهده کنید. با کلیک روی هر دسته‌بندی، با لیست دسته‌بندی جزئی‌تری مواجه می‌شوید؛ بدین ترتیب می‌توانید محصول را در گروه مجزایی هم مشاهده کنید.

خرید آنلاین مطمئن و بی‌دردسر

اگر به‌دنبال یک فروشگاه با تنوع محصولات بالا اعم از انواع لگو، اسبا‌ب بازی، لوازم تحریر و … هستید، بدون‌شک نوید مارکت پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در این فروشگاه می‌توانید لیستی از محصولات مختلف با قیمت به‌روز، ویژگی‌های هر محصول و توضیحات جامع راجع‌به آن مشاهده کنید. برای خرید کافیست محصول مورد نظر را انتخاب کرده و از طریق درگاه اینترنتی امن فروشگاه، پرداخت انجام دهید. برای دسترسی به این وب‌سایت کافیست وارد وب‌سایت https://www.marketnavid.com/ شوید.

2
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. علی گفت:
    موافقم ۱

    با سلام
    توجه کنید این سایت کلاهبردار هست و به هیچ عنوان ازشون خرید نکنید.
    تاییدیه های لازم برای یک سایت فروشگاهی رو ندارند و اصلا قابل اعتماد نیست.
    از نظرات ثبت شده گوگل درمورد فروشگاه میتونید متوجه این موضوع بشید.
    ازتون خواهش میکنم تو خرید توجهتون به این موضوعات باشه تا مثل من پولتون رو از دست ندید.

  2. رژین گفت:

    ایشون پول میگیرن و جنسی ارسال نمی‌کنند لطفا از این ها خرید نکنید

دیدگاهتان را بنویسید