ابوالفضل گیلکی متافیزیولوژیست: افکار انسان‌ها تاثیرگذار بر ساختار ماتریکس سلولی آن‌ها خواهد بود

    کد خبر :1086965

پیشرفت های علمی به طور فزاینده‌ای «آب» و ظرفیت پیام رسانی آن را، برای توضیح بسیاری از اسرار اعتبار بخشیده است.  مطالعات صورت گرفته توسط تیم علوم تحقیقاتی دانشگاه کوبه، واقع در هیوگو ژاپن، که در کتابخانه ملی پزشکی امریکا تحت عنوان «مطالعه آزمایشی آکوافوتومیک اثرات صدای شنیداری بر ساختار مولکولی آب» در سال 2022 منتشر شده، گواه بر این است که آب به عنوان یک رسانه تراکم پذیر و یک “آینه جمعی” تحت تأثیر همه تأثیرات داخلی و خارجی قرار می گیرد و ساختار مولکولی آن را بر این اساس تغییر می دهد.

دکتر ابوالفضل گیلیکی کناری، متافیزیولوژیست ایرانی، دانش آموخته‌ی دانشکده بین‌المللی دانشگاه آریزونا و برنده جایزه متافیزیولوژیست برتر کشور ترکیه در سال 2020، طی انجام فرآیند‌های آزمایشگاهی و بالینی با مطالعه جامعه‌ی آماری منسجمی از مراجعین خود، توانسته این خلصت آب را در شناسایی و درمان بیماری‌های جسمی و روحی بکار برد.

بررسی ماتریکس سلولی آب

در علم زیست‌شناسی به مواد یا بافت‌های همگِن که در فضای درونی سیتوپلاسم و فضای درونی سلول‌ها یوکارتی قرار دارند، ماتریکس سلولی می‌گویند. اما چگونه و متاثر از چه عواملی این ماتریکس‌های سلولی امکان تغییر خواهند داشت؟

دکتر گیلکی نیز معتقد است که افکار و مقاصد ما می‌توانند بر ساختار ماتریکس سلولی ما تأثیر بگذارند. گفتگوی درونی و فرکانس صدای ما نقش محسوسی در شکل دادن به رفاه، احساسات و وضعیت کلی ما دارد. با توجه به اینکه بدن انسان تقریباً از 70 درصد آب تشکیل شده است، آزمایش‌های دکتر گیلکی اهمیت عمیق‌تری پیدا می‌کند. همچنین ۷۳ درصد مغز انسان نیز از آب تشکیل شده، و نوشیدن منظم آب به انسان کمک می کند تا قدرت تمرکز و هوشیاری خود را حفظ کند.
در طول تاریخ، بشر به دنبال تسکین جسمی، شفای عاطفی و حتی تجدید روحی در آب بوده است.

تحقیقات دانشگاه کوبه ژاپن

ساختار مولکولی آب و تغییرات آن را می توان با اندازه گیری طیف الکترومغناطیسی (EMG) آن به طور کلی مشاهده کرد. با استفاده از طیف‌سنجی فروسرخ نزدیک و آکوفتومیک، این مطالعه آزمایشی با هدف توصیف و درک بهتر تعامل صدا و آب انجام شد است. نتایج روی آب های تصفیه شده و معدنی اثرات مشابهی را از صدای فرکانس 432 هرتز و 440 هرتز اعمال شده گزارش کردند، که در آن کاهش قابل توجهی در تغییرات طیفی و افزایش پایداری در آب پس از اغتشاش صدا نشان داده شد.
به طور کلی، صدا ساختارهای مولکولی آب اولیه را تغییر داد و خواص نمونه‌ها را با افزایش آب یخ‌مانند قوی و کاهش خوشه‌های کوچک آب و پوسته‌های حل‌پذیری تغییر داد. اگرچه تنها 8 هرتز تفاوت در فرکانس های صوتی اعمال شده وجود داشت، تغییر جذب در باندهای جذب آب برای هر فرکانس خاص و همچنین وابسته به نوع آب بود. این اتفاق به این معناست که صدا می تواند به طور موثر به عنوان یک ابزار اغتشاش همراه با طیف سنجی برای شناسایی نوع نمونه های زیستی یا آبی مورد آزمایش و همچنین برای شناسایی و حتی تغییر عملکرد آب استفاده شود.

درمان امراض روحی و جسمی

دکتر گیلکی طی تحقیقات انجام شده گزارشی مبنی بر تاثیر پذیری ساختار مولکولی آب و ارتباط آن با ایجاد، تشدید و یا درمان بیماری های جسمی و روحی ارائه کرده است.
طی این آزمایشات که با استفاده از برچسب های هوگرافیک صورت گرفته، نتایجی مشابه با تحقیقات دانشگاه ژاپن حاصل شده با این تفاوت که منظر پزشکی و درمانی در پس این تحقیقات بوده است.
گیلکی کناری معتقد است با انجام این آزمایش مشخص شد که حتی موسیقی های ارتعاشی مانند: متال، هوی متال، دث کور و بلک متال باعث ایجاد تغیرات ارتعاشی بلند در آب می‌شود. با توجه به اینکه بیش از نیمی از موجودیت انسان را آب و مشتقات آن تشکیل داده، ساختار مولکولی آب موجود در بدن انسان؛ متاثر از فرکانس‌های دریافتی توسط موسیقی شده و افراد را دچار ارتعاشات سنگین و عدم تعادل جسمی و روحی می‌کند. در مقابل موسیق‌های کلاسیک، ملایم و آرامش بخش باعث تنظیم ملایم ساختار مولکولی آب در بدن شده و افرادی که این سبک موسیقی‌ها را گوش می‌دهند، به تسکین و آرامش  بیشتر می‌رسند که دلیل علمی این احساسات، پدیده آکوافوتومیک است.
تاثیر شگفت انگیز ماتریکس سلولی آب می‌تواند خواص فرکانس را به بدن انسان انتقال دهد و انسان‌ها می‌توانند از آثار آن بر سلامت و بهبود عملکرد ایمنی بدن خودشن استفاده کنند، این آزمایش می‌تواند تاثیر فرکانس بر روی خون انسان را نیز به نمایش درآورد و با تغییر ارتعاش در خون انسان امکان روند بهبود جسمی و روحی را در افراد رقم زد.

ابوالفضل گیلکی پیشتر مکتوباتی با عناوین: «کلیدهای آسمانی» و «مدل سیستم مدیریت صداقت» از نشر برآیند پویش را منتشر کرده بود، در سال جاری آثار جدید خود را منتشر خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید