کشور ما پر از سوژه فیلم است

    کد خبر :97342

محمدرضا ورزی گفت: مخاطبین یکسری مطالبه دارند که باید نظرسنجی شود.باید مخاطب را شناخت و بعد تولید کرد.کشور ما پر از سوژه برای فیلمسازی است. این پتانسیل را باید واکاوی کنیم.

برنامه تلویزیونی «هدهد ۲۰» با اجرای محمود گبرلو شب گذشته مهمان مسعود فروتن و محمدرضا ورزی بود که از شبکه تلویزیونی شما به روی آنتن رفت.

در این مراسم، مسعود فروتن کارگردان، مجری و کارشناس در این ویژه برنامه گفت: تا به حال بیش از ۲۰۰ تله تئاتر کار کرده‌ام و من عاشق تلویزیون هستم.

وی ادامه داد: هرچیزی را که دوست داشته باشی ورود به آن راحت است اما مطالعه در تمام مراحل اهمیت دارد.

فروتن در بخش دیگری عنوان داشت: من برای مردم کار می‌کنم و به طور مستقیم از آن‌ها نظرخواهی می‌کنم و به نظرسنجی تلویزیون اکتفا نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه کیهان کلهر ساز نمی‌زند، عشق را از طریق ساز انتقال می‌دهد، اظهارداشت: باید در کارمان عشق داشته باشیم.بلد بودن تکنیک نیست، باید بدانی چطور با مخاطب تعامل کنی.

وی افزود: یک بیماری در تلویزیون آمده است که می‌خواهند کار زود به سرانجام برسد.

جالب است بدانید تولید «سلطان و شبان» ۶ماه طول کشید با اینکه ٨ قسمت هم بیشتر نبود. به نظر من تا به امروز بهترین کارها در دهه ۶۰ و ۷۰ دیده می‌شود و برنامه‌ها باید بعد از ساخته شدن هم ارزیابی شوند.

فروتن ادامه داد: نه تنها کارگردان بلکه تمام عوامل باید به روز شوند. به روز شدن یک اصل است، با توجه به شرایط ویژه‌ای که ما داریم. ما آینه‌دارِ هنرمایی هستیم.باید اول هنر کلاسیک را فرا بگیریم و الفبا را یاد بگیریم و بعد آن را به هم بریزیم و به سمت هنر مدرن برویم. بچه‌های شهرستان پر از استعداد هستند اما امکان بروز استعداشان کم است. باید امکانات تهران را با شهرستان‌ها تقسیم کنیم.

در بخش دیگری از برنامه ورزی در سخنانی عنوان کرد: مخاطبین یکسری مطالبه دارند که باید نظرسنجی شود.باید مخاطب را شناخت و بعد تولید کرد.کشور ما پر از سوژه برای فیلمسازی است. این پتانسیل را باید واکاوی کنیم.

وی ادامه داد: در شهرستان‌ها استعدادهایی وجود دارد که فرصت عرض اندام ندارند. مراکز استان‌ها باید این استعدادها را کشف کنند.مسئولین باید به جوانان اعتماد کنند و اجازه دهند نیروی جوان تجربه کسب کنند.

وی افزود: جوانان باید از آثار کوتاه شروع کنند و بعد به آثار نیمه‌بلند و بلند برسند. باید تولیدات جشنواره در حد کفایت باشد تا به حیاتش ادامه دهد.

ورزی در پایان گفت: بسیار ممنون هستم از دکتر دارابی. او همیشه نگاه ویژه‌ای به جشنواره‌ها داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید