تخفیف شرکت پست برای حمل بار ناشران در نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی سی امین نمایشگاه کتاب تهران از تخفیف شرکت پست در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

حسین صفری مدیرکمیته اجرایی و رفاهی سی‌‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  از تمهیدات ویژه شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در این دوره خبر داد و گفت: امسال شرکت پست تهران با بسیج کردن نیروهای خود در منطقه 18 تهران خدمات پستی به ناشران را تکمیل کرد و با برپایی غرفه‌های خود در سه نقطه نمایشگاه کتاب تهران نسبت به حمل بارهای ناشران از تهران به شهرستان ها اقدام خواهد کرد.

وی افزود: هزینه حمل هر کیلو کتاب در تهران 900 تومان و از تهران به شهرستان ها 1100 تومان خواهد بود که با توجه به ارقام سال‌های گذشته می‌توان گفت تخفیف خوبی ارائه شده است. سال گذشته در حوزه بین‌الملل و دانشگاهی ما بیشترین محموله پستی را داشتیم، امسال نیز برای پست خارج کشور قرار است اقدام شود و محموله‌های پستی را به خارج از کشور نیز ارسال کنیم.

صفری تصریح کرد: دفاتر پستی در 3 نقطه نمایشگاه استقرار یافته‌اند، روبروی سالن دانشگاهی، جنب سالن‌های بین‌الملل و جنب سالن کودک دفاتر پستی فعال شده است، سال گذشته ناشران و بازدیدکنندگان بسیاری از خدمات پستی استفاده کرده‌اند، حجم مبادلات پستی را به خاطر ندارم اما حجم بالایی داشت. امسال نیز با تقویت زیرساخت‌های پستی امیدواریم که بازدیدکنندگان و ناشران بسیاری بتوانند از خدمات پستی استفاده کنند.

مدیرکمیته اجرایی و رفاهی سی‌‌‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چاپ تمبر 30 سالگی نمایشگاه کتاب تهران توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: امسال هماهنگی کاملی با گمرک جمهوری اسلامی ایران انجام شد و برای اولین بار مجموعه شهر آفتاب دارای گمرک مقصد شد، در سال‌های گذشته ما انبار گمرک داشتیم ولی امسال گمرک مقصد را راه اندازی کرده‌ایم که نماینده گمرک نیز حضور داشته و کار را ارزیابی می‌کند. این اتفاق اثرات مثبتی هم در جلوگیری از هزینه‌ها و هم در کاهش وقت داشته است.

سفری درباره نظارت روی کتاب‌های ناشران در گمرک نیز گفت: کمیته رسیدگی تخلفات ناشران امسال نیز در سالن گمرک مقصد کتاب‌ها را ارزیابی کرد. اتفاق خوبی که این دوره نیز رخ داد این بود که کتاب‌های داخلی نیز هیچ کدام در سالن‌ها ارزیابی نشدند بلکه همه در گمرک نمایشگاه ارزیابی شده و سپس به داخل راه یافتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید