بازديد سرزده قائم مقام و جمعي از مديران سازمان خدمات اجتماعي از دو مرکز

    کد خبر :86707

قائم مقام مديرعامل وجمعي از مديران سازمان خدمات اجتماعي شهرداري تهران از دو مرکز بهبودي سعيد آياد جاجرود و سامانسراي لويزان به صورت سرزده بازديد کردند.
به گزارش  آريا به نقل از روابط عمومي سازمان خدمات اجتماعي شهر تهران،در اين بازديد که صبح چهارشنبه انجام شد و به مدت 7 ساعت ادامه داشت، «سيد جعفر بهشتي» قائم مقام مديرعامل سازمان و همچنين مديران بازرسي و حقوقي ، ضمن حضور در اين دو مرکز و ديدار با کارکنان و مددجويان، در فضايي صميمي شنواي درد دل ها، دغدغه ها ، مشکلات و خواسته هاي آنان بودند.
سيد جعفر بهشتي نيز در اين ديدار، ضمن ابلاغ سلام مديرعامل به پرسنل مراکز و مددجويان تحت درمان در اين مراکز، بر ضرورت اهميت خدمت به مددجويان و همفکري درباره ارائه راهکارهاي مناسب براي رسيدگي به دغدغه ها و حل مشکلات آنان تاکيد کرده و خواستار رسيدگي جدي و خدمت بي منت به کارکنان و مددجويان اين مراکز شد.
همچنين کارکنان و مددجويان اين دو مرکز نيز در نشست با نمايندگان مديرعامل سازمان، دغدغه هاي خود را که بيشتر درباره مسايل رفاهي، رسيدگي به تغذيه و راه اندازي مرکز دندانپزشکي براي درمان مددجويان بي بضاعت و نيازمند بود مطرح کردند.
طي هماهنگي هاي بعمل آمده 19 کودک کار مرکز پرتو منطقه 18 تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعي، راهي سفر مشهد مقدس شدند .
اعزام کودکان کار به مشهد مقدس
به گزارش روابط عمومي سازمان خدمات اجتماعي شهرتهران ، اين سازمان با همکاري موسسه مهرانه قلب سفيد ، درجهت افزايش انگيزه تحصيلي بين کودکان و ارتقاء حس رقابت مثبت ، اقدام به برگزاري تور زيارتي – سياحتي مشهد مقدس ، ويژه کودکان مرکز پرتو منطقه 18 تحت پوشش سازمان خدمات اجتماعي نمود .
گفتني است تعداد 19 کودک در اين تور زيارتي شرکت کردند که معيار انتخاب کودکان شرکت کننده در تور زيارتي ، ارزيابي و کيفيت تحصيلي ، ميزان پيشرفت علمي و ممتاز بودن آنها بوده است .
يکي از جذابيت هاي شيرين برگزاري اين سفر براي کودکان اين بود که تعدادي از آنها به دليل محدويت هاي زياد و عدم توانايي مالي ، اين سفر براي آنها اولين سفر زندگيشان رقم خورده است .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید