مديرکل مددکاري و مشاوره بنياد شهيد و امور ايثارگران

    کد خبر :86615

نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران طي حکمي حجت الاسلام حسن هنرمند را به سمت مديرکل مددکاري و مشاوره بنياد شهيد و امور ايثارگران منصوب کرد.
به گزارش  آريا، متن حکم حجت الاسلام والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي به شرح زير است:
حجت الاسلام جناب آقاي حسن هنرمند
با سلام
نظر به تعهد، شايستگي، تجارب ارزنده و علاقه مندي شما به جامعه ايثارگري، جناب عالي را به سمت مديرکل مددکاري و مشاوره بنياد شهيد و امور ايثارگران منصوب مي نمايم.
بدون شک ايثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه هاي مستحکم انقلاب اسلامي، طلايه داران عرصه هاي دفاع مقدس و حاميان حاضر در همه صحنه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشند.
خدمت به اين عزيزان بنا به فرمايش امام راحل (ره) خدمت به نبي اکرم (ص) است و بفرموده مقام معظم رهبري تکريم شهيدان تکريم ايثار و اخلاص است، تکريم دلهاي نوراني و جانهاي لبريز از صفا و نورانيت است.
اميد است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر دولت تدبير و اميد و در جهت تعالي مادي و معنوي کشور، با بسيج تمام امکانات و سرمايه هاي سازمان، با رويکردي فرهنگي تلاش مضاعفي را براي خدمت به بهترين بندگان خدا در ابعاد مادي و معنوي، تبيين حق عظيم شهدا و ايثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به نحو احسن به کار گيريد.
توفيق جنابعالي را در خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي از درگاه ايزد متعال خواستارم.
سيد محمد علي شهيدي

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید