تذکر کتبی یک نماینده به رئیس‌جمهور برای جلوگیری از مهاجرت یک نخبه

    کد خبر :86574

امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور قرائت شدند.

تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور که توسط رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز قرائت شد به شرح زیر است:

مفتح نماینده تویسرکان به رئیس جمهور: تامین اعتبار ساماندهی بافت فرسوده تویسرکان.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور: برخلاف صحبت‌های قبلی خود مبنی بر حمایت از نخبگان، دانشگاه صنعتی شریف با این قشر برخورد مناسبی نکرد و تعدادی از آنها در حال مهاجرت‌اند و حداقل سیاستی اتخاذ شود تا از مهاجرت دکتر آجرلو جلوگیری شود.

قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس جمهور: نظارت بر عملکرد مالی بانک‌ها و مدیران آنها، همچنین به وزیر اقتصاد: لزوم نظارت بر عملکرد بر افرادی که از طرف این وزارتخانه به شرکت‌ها معرفی شده تا از سهام عدالت صیانت کنند. همچنین به وزیر کشور: تسریع در پرداخت حق و حقوق کارکنان شهرداری‌ها.

شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر کشور: اعزام هیات فوری برای رسیدگی به وضع نابسامان شهرستان سیرجان بر اثر سیل اخیر و به وزیر راه: اعزام هیات فوری جهت رسیدگی به وضع نابسامان جاده‌های روستایی در سیرجان و بردسیر.

حسن کامران نماینده اصفهان به رئیس جمهور: علل بی توجهی به گردشگری و صنایع دستی و اماکن توریستی چیست؟

محمدرضا ملکشاهی نماینده خرم‌آباد به رئیس جمهور: بلا استفاده ماندن سد ایوشان به دلیل تخصیص قطره چکانی اعتبارات برای اجرای شبکه های آبیاری و زه کشی.

صدیف بدری نماینده اردبیل و سایر اعضای مجمع نمایندگان استان به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی به عشایر غیور استان اردبیل.

منبع:ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید