«مفیستو» و خداحافظی با رکوردشکنی

    کد خبر :85109

نمایش«مفیستو» نوشته آرین منوشکین و به کارگردانی دکتر مسعود دلخواه به عنوان یکی از تولیدات هدفمند مرکز تئاتر مولوی، پس از ۴۲ شب و با حضور ۶۲۳۴ به اجراهای خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مرکز تئاتر مولوی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است در پی اعلام فراخوان تولید نمایش «مفیستو» در آذر ماه سال گذشته، از تعداد 713 شرکت کننده فراخوان مذکور، 82 نفر برای حضور در این پروژه نمایشی انتخاب شده و پروسه تمرین نمایش نیز به مدت 6 ماه به طول انجامید. این نمایش که از تولیدات مرکز تئاتر مولوی محسوب می‌شود با هدف اجرای نمایش های فاخر دانشگاه محور و نیز مشارکت و همراهی اساتید و دانشجویان مراکز آموزش عالی تولید و پس از 42 اجرا سرانجام در 24 مرداد 96 اجراهای خود را در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی پایان داد. این نمایش با 6243 نفر مخاطب رکورد استقبال و تعداد تماشاگر در مرکز تئاتر مولوی را به خود اختصاص داد.

نمایش «مفیستو» در طول اجرای خود با نقدهای مثبتی نیز همراه بوده است. پیشتر مسعود دلخواه به خبرگزاری تسنیم گفته بود به دنبال ادامه اجرای این نمایش در یکی از سالن‌های تهران است؛ اما تاکنون خبری مبنی بر ادامه اجرای «مفیستو» منتشر نشده است.

گفتنی است با پایان یافتن «مفیستو»، سالن اصلی تالار مولوی میزبان «فالو می» به کارگردانی کوروش سلیمانی براساس متنی از پیتر شفر است. این نمایش روز گذشته نخستین اجرای خود را تجربه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید