نوبخت: افزایش یارانه‌های خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد

  • سیاسی
  • سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۴۷

سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود، با اشاره به افزایش یارانه خانوارهای تحت پوشش گفت: مستمری آنها از ۷۱ هزار تومان به ۲۴۰ هزار تومان افزایش یافت؛ یعنی ۳.۴ برابر به یارانه‌های خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه شد.
محمدباقر نوبخت از افزایش یارانه‌های خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، و مذاکرات ایران و عربستان در خصوص حادثه منا استفاده نکردن دولت از امکانات دولتی برای تبلیغات خبر داد.

اهم اظهارات سخنگوری دولت را به نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه بخوانید؛

*{با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان} این افزایش حقوق از فروردین ماه اعمال شده است.

*{درباره افزایش یارانه خانوارهای تحت پوشش} مستمری آنها از ۷۱ هزار تومان به ۲۴۰ هزار تومان افزایش یافت؛ یعنی ۳.۴ برابر به یارانه‌های خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه شد.

*{درباره استفاده دولت از امکانات دولتی برای تبلیغات}مراجع نظارتی نظارت دارند و ما هم مقید هستیم از امکانات دولتی استفاده نکنیم و به همین دلیل آقای شریعتمداری که به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی انتخاب شده بود، استعفا داد.

*ما مقید به اجرای قانون هستیم، اگر موردی هست به دستگاه های نظارتی گزارش کنند. ما تابع قانون هستیم و از برخورد قانونی استقبال می کنیم.

*{درباره مذاکرات ایران و عربستان}آنها هنوز در مورد منا جمع بندی نکرده اند، اما در مورد حادثه جرثقیل اعلام کرده اند که مبالغی پرداخت خواهند کرد، اما همچنان حادثه منا در حال بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید