کیانوش عیاری سریالش را کلید زد

    کد خبر :82801

کیانوش عیاری تصویربرداری مجموعه تلویزیونی جدید شبکه یک به نام «۸۷ متر» را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این سریال یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود… .

قصه «۸۷ متر» بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد. علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین‌العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، نیما نوری‌زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

این سریال دوشنبه، ۱۶ مرداد در لوکیشن خانه پوردورانی ها در خیابان قنبرزاده منطقه رسالت تهران کلید خورد و همه اعضای خانواده پوردورانی از جمله علی دهکردی، دیبا زاهدی و فریبا کامران مقابل دوربین رفتند.

امروز آخرین سکانس‌ها در این لوکیشن ضبط می‌شود و گروه برای ادامه تصویربرداری از فردا به لوکیشن اصلی یعنی “خانه جدید خریداری شده دو خانواده” در خیابان دولت تهران می‌روند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیر تولید حسن آقا کریمی، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی زاده، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، صدابردار وحید مقدسی، طراح گریم، نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لیاس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

به گزارش ایسنا، کیانوش عیاری پیشتر سریال‌های «روزگار قریب» و «هزاران چشم» را برای تلویزیون ساخته است. او مدت هفت سال است که درگیر توقیف فیلم «خانه پدری» است. این فیلم با بازی مهدی هاشمی، ناصر هاشمی و شهاب حسینی سه سال قبل فقط یک روز روی پرده تعداد محدودی سینما رفت ولی خیلی زود اکران آن متوقف شد.

انتهای پیام

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید