صداگذاری «همچنان که میمردم» به نیمه رسید

    کد خبر :81541

مصطفی سیاری کارگردان «همچنان که میمردم» از پایان نیمی از کارهای صداگذاری این اثر توسط انسیه ملکی گفت.

مصطفی سیاری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «همچنان که میمردم» گفت: در حال حاضر نیمی از صداگذاری این فیلم توسط انسیه ملکی به پایان رسیده است. او پیشتر آخرین اثر عباس کیارستمی و بهمن فرمان آرا را صداگذاری کرده است.

وی افزود: در حال حاضر کارهای پایانی تدوین این اثر هم در حال انجام است و ما در حال جمع بندی این قسمت از کار نیز هستیم ضمن اینکه با هوتن حق شناس برای انجام کارهای اصلاح رنگ «همچنان که میمردم» قرارداد بسته ایم و قرار است او کارش را تا ۱۰ روز دیگر آغاز کند.

سیاری بیان کرد: در این اثر موسیقی به معنای ساز کلاسیک نخواهیم داشت و بیشتر با آمبیانس فضاسازی می کنیم برهمین اساس هنوز انجام این قسمت از فیلم را آغاز نکرده ایم.

این کارگردان در پایان گفت: فکر می کنم تا شهریور ماه این فیلم آماده نمایش شود و سپس درباره اکران آن تصمیم می گیریم.

در خلاصه داستان فیلم آمده است که یک خانواده چهار نفره برای خاکسپاری پدر خود، طبق وصیت او راهی روستایی ناشناس می شوند. هیچکدام از اعضای خانواده تا به حال چیزی از روستا نشنیده اند … .

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: عباس عموری، کارگردان: مصطفی سیاری، نویسندگان فیلمنامه: مصطفی سیاری، بهنام عابدی و حامد حسینی، مجری طرح و مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر فیلمبرداری: حامد حسینی، صدابردار: محمد کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: علی قدیریان، طراح گریم: محمود دهقانی، دستیار اول و برنامه ریز: مهران شهر آشوب، مشاور کارگردان: رضا بختیاری نیک، مشاور کارگردان: بهنام عابدی، مشاور پروژه: جمال زیتونی، دستیار اول فیلمبردار: مجید نعیمی، نورپرداز: مجتبی پرگر، عکاس: حبیب مجیدی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، دستیار کارگردان: سید عباس بهبودی، گروه فیلمبرداری: رحیم کمری، محمد امین شهسواری و علیرضا کاووسی، مسئول فنی دوربین: حسن تقی زاده، گروه صحنه و لباس و دکور: مجتبی خدابخشی، مهدی عظیمی، محمد حسین دوستی و سمیرا صفاری، دستیار صدابردار: میلاد ملکی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید