همسر شهيدجمالي و پدر شهيدان ابوالقاسمي دار فاني را وداع گفت

    کد خبر :79102

 

«يوسف پورابوالقاسم» جانباز اردبيلي، همسر و پدر شهيدان پورابوالقاسم به ديدار معبود خود شتافت.
به گزارش  آريا، شادروان «يوسف پور ابوالقاسم» پزشک دلسوز و جانباز 35 درصد، همسر بانوي شهيد والامقام «اعظم جمالي» و پدر گرامي شهيدان گرانقدر «سولماز و شيدا پور ابوالقاسم» دارفاني را وداع گفت و به خانواده شهيد خود پيوست.
پيکر اين ايثارگر صبور ساعت 16 امروز از مقابل مسجد «يساول» اردبيل به سوي گلزار شهداي بهشت فاطمه تشييع مي شود.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل، استاندار، فرماندار، مدير کل و کارکنان بنياد استان، مقامات اداري و نظامي و اقشار مختلف مردم قدرشناس اردبيل با حضور در مراسم تشييع دين و ارادت قلبي خود را به اين پزشک دلسوز و مردمي و خانواده شهيدپرور پورابوالقاسم ابراز مي کنند.
به همين مناسبت مجلس شب دفن شامگاه امروز در مسجد يساول و مجلس ترحيم روز يک شنبه 22 مرداد 96 در مسجد سرچشمه اردبيل برگزار مي شود.
زنده ياد يوسف پور ابوالقاسم سال 1325 در شهر اردبيل در خانواده اي متوسط و مومن و متعهد ديده به جهان گشود با اراده و پشتکار خويش به درجه دکتري نائل آمد در دوران قبل از پيروزي انقلاب اسلامي و بعد از آن در کسوت طبابت و شغل شريف پزشکي در خدمت مردم بويژه اقشار ضعيف و کم در آمد بود و مدتها رياست بيمارستان «مسلولين» اردبيل را عهده دار بود و در اين مسئوليت منشا خدمات ارزنده براي اقشار مختلف مردم آسيب پذير شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید