فاطمه محمدي، شرکت کننده کارگاه ملي طراحي گرافيک مساجد

با مجموعه و منظومه اي قوام يافته از ايده ها روبرو هستيم

    کد خبر :78135

 

فاطمه محمدي، شرکت کننده “کارگاه ملي طراحي گرافيک مساجد” گفت: با توجه به اهميت ويژه بيلبرد هاي شهري غناي علمي موجود در اين کارگاه ها ميتواند گام بلندي در افزايش کيفيت فضاهاي تبليغي و فرنگي شهرهاي بزرگ باشد
به گزارش  آريا، محمدي با اشاره به رويکرد هاي جاري در برگزاري اين دست از کارگاه ها ادامه داد: آشتي بيش از پيش مردم با مساجد ميتواند از جمله اهداف والاي اين مجموعه برنامه ها باشد لذا تلاش هنرمندان حاضر در اين بستر معطوف به آن خواهد بود پيامي جديد را به مخاطب رسانده و جلوه ي بديعي از مسجد در نگاه او بسازند.
وي با توضيح اين نکته که قالب هايي همچون بيلبرد هاي شهري داراي گسترده مخاطب بسيار زياد و به تبع آن اثرگذاري قابل توجهي دارند افزود: اين قالب ها ميتواند جايگاه هاي خطير و مهم مسجد را به شکلي جديد تر احصا کرده و در معرض ديد مخاطب قرار دهد.
به گفته محمدي وجود و نقش چنين کارگاه هايي بسيار حائز اهميت خواهد بود چراکه به رغم برخي از محدوديت ها اما ما با مجموعه و منظومه اي قوام يافته از ايده ها و مهارت هاي تکنيکي روبرو هستيم.
گفتني است “کارگاه ملي طراحي گرافيک مساجد” با همکاري سازمان زيباسازي شهر تهران و مرکز رسيدگي به امور مساجد در شهر اصفهان برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید