با هدف اصلاح و ارتقاي فرهنگ ترافيک:

راه اندازي پويش از خودمان شروع کنيم در منطقه 13

    کد خبر :78132

 

معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 13 از راه اندازي پويش “از خودمان شروع کنيم ” با هدف کاهش آلودگي هوا و ترغيب و تشويق شهروندان به استفاده از دوچرخه در اين منطقه خبر داد.
به گزارش آريا، سيد رضا تربت جو ، معاون حمل و نقل ترافيک گفت : با هدف اصلاح و ارتقاي فرهنگ ترافيک در زمينه حقوق عابر پياده و توسعه استفاده از دوچرخه به عنوان وسيله نقليه پاک و ايجاد روحيه شادابي و نشاط بين شهروندان و ترويج و تبيين مقررات راهنمايي و رانندگي پويش “از خودمان شروع کنيم” راه اندازي شد .
وي افزود:براساس هماهنگي انجام شده با پليس راهنمايي و رانندگي،گروهي از هنرمندان عرصه پرفورمنس در قالب اجراي نمايش هاي خياباني ضمن گفتگو با عابران پياده و رانندگان خودروها؛ آن ها را تشويق به احترام به حقوق شهروندان مي کنند.
معاون حمل و نقل ترافيک شهرداري منطقه 13 اظهار داشت: اعضاي اين کمپين در روزهاي سه شنبه و پنجشنبه تا پايان مرداد ماه از ساعت 18 الي 20 در تقاطع برگزيده منطقه چهارراه کوکا کولا با اجراي نمايش هاي خياباني با موضوع هاي “حقوق عابرپياده ،قوانين و تکاليف مربوط به عابرپياده و رفتارخودروها نسبت به عابر پياده” اجرا مي شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید