دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی:

حکم رییس جمهوری هنوز به من ابلاغ نشده است/ با استفاده از نخبگان و مشاوران حقوقی، منشور حقوق شهروندی را پیگیری خواهم کرد

    کد خبر :76926

دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: برنامه ای برای حقوق شهروندی تدوین شده و منتظر ابلاغ حکم رییس جمهوری برای آغاز فعالیت هستم.

«شهیندخت مولاوردی» دستیار ویژه رییس جمهوری در حقوق شهروندی در دولت دوازدهم درباره تغییر جایگاه خود از معاونت زنان در دولت یازدهم به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: این دو جایگاه تا حدودی به یکدیگر شباهت دارند. در حقوق شهروندی نیز به موضوعات خانواده، فرزندان و زنان اشاره شده است و این موضوع شباهت این دو جایگاه را ثابت می‌کند.

مولاوردی درباره عقیده برخی مبنی بر اینکه منشور حقوق شهروندی بیشتر شبیه به انشا بود و اجرایی نشده است، گفت: من با این موضوع مخالفم و معتقدم کارهایی در این زمینه انجام شده است. در دولت دوازدهم نیز با استفاده از نخبگان و مشاوران حقوقی سعی خواهیم کرد به روند اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی سرعت بیشتری ببخشیم.

او درباره برنامه هایش در سمت جدید گفت: برنامه‌ای تدوین شده است و ما منتظر ابلاغ حکم رییس جمهوری هستیم. رییس جمهوری حکم من را برای دستیاری حقوق شهروندی صادر کرده اند اما این حکم هنوز به دست من نرسیده است. به محض اینکه حکم به من ابلاغ شود فعالیت خود را آغاز خواهم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید