وظيفه ما خدمت بي منت و صادقانه به ايثارگران است

    کد خبر :74926

 

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران روز گذشته در ديدار با 9 ايثارگر تنكابن گفت: وظيفه ما خدمت بي منت و صادقانه به ايثارگران است.
به گزارش آريا، عباسعلي رضايي روز دوشنبه شانزدهم مرداد ماه 96 به منظور بررسي مسائل و اداي احترام و تكريم از ايثارگران عزيز در غرب استان در شهرستان تنكابن حضور يافت و با 9 تن از ايثارگران اين شهر در منازل آنان ديدار كرد.
مديركل بنياد مازندران با مادر دو شهيد والامقام گلگون و جانبازان هفتاد درصد دوران دفاع مقدس ناظري، بهمني، معافي، مرادبخش، ترابي و جوشاني و نيز با آزاده سرافراز 10 سال اسارت خرم خواه و جانباز 60 درصد غلامي عيادت و از آنان دلجويي کرد.
رضايي پس از اين ديدارها طي گفتگويي اظهار داشت: خدمت به ايثارگران و تكريم و تحليل از آنان، وظيفه همه ما است.
وي گفت: كارگشايي مشكلات خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان يك تكليف همگاني است و همه دستگاهها و مسئولين بايد دين خود را نسبت به اين عزيزان ادا كنند.
مديركل بنياد مازندران تصريح كرد: گره گشايي مسائل ايثارگران، خشنودي و رضايت مندي آنان از وظائف اساسي و اصلي ما در بنياد است و همه ما بايد در اين مسير با ارزش و مقدس، احساس مسئوليت كنيم.
رضايي اظهار داشت: امروز همه ما به شهدا و ايثارگران و خانواده هاي صبور آنان بدهكار هستيم و بايد به گونه اي با اين عزيزان رفتار كنيم كه آنان از عملكرد ما راضي باشند.
رييس حراست بنياد مازندران و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران تنكابن، مديركل بنياد مازندران را در اين ديدارها همراهي كردند.
گفتني است مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران با امام جمعه و فرماندار تنكابن نيز ديدار و از همراهي و همكاري آنان در پيگيري و رفع مشكلات ايثارگران اين شهرستان گفتگو کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید