پشت پرده غذاهای ۵هزار تومانی و استقبال مردم

    کد خبر :74852

 

گشت مشترک تعزیرات به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی همواره بازدیدهایی از مراکز مختلف خدمات و عرضه محصولات دارد و امروز(سه شنبه) در بازدید سرزده، محدود میدان انقلاب برای بازرسی بهداشتی و صنفی را برگزید تا به کم و کیف عرضه غذا در این واحدهای صنفی پی برد.

در برخی از این واحدهای صنفی، چلو جوجه ۱۷۰ گرمی به قیمت پنج هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد! که زیرقیمت اتحادیه و نرخ متعارف است.

به گزارش  بازتاب به نقل از ایرنا، حال این پرسش مطرح می شود که آیا این مراکز واقعا به خاطر فروش بالاتر، اینگونه قیمت شکنی می کنند یا از کیفیت غذا می کاهند؟ فاجعه آنجاست که با بی توجهی به کیفیت و بهداشت، سلامتی مردم را به خطر می اندازند.

« خورشت های آماده ای که در ظرف های کثیف به صورت یخ زده و قندیل بسته در یخچال قرار دارند»، «وجود غذاهای بدون در، داخل یخچال» و «بطری های حاوی رنگ غذا که به جای زعفران و با عنوان برنج زعفرانی و جوجه کباب و کباب لقمه زعفرانی به خورد مردم داده می شود» از جمله وجوه مشترکی یخچال های این مراکز است.

ماموران گشت مشترک در این گشت با کباب ها و جوجه کباب هایی مواجه شدند که در یخچال های بسیار کثیف و با شرایط و وضعیت بسیار نامطلوب نگهداری می شدند؛ رنگ و بوی این کباب ها و جوجه کباب ها آنقدر نامطلوب و مشمئزکننده بود که همه حاضران جلوی بینی خود را گرفته بودند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید