«مفیستو» در مسیر تمدیدها

    کد خبر :72813

«مفیستو»، آخرین اثر مسعود دلخواه که این روزها در تالار مولوی روی صحنه می‌رود، بار دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگاران پویا، در حالی که قرار بود نمایش «مفیستو» کار خود را در 13 مرداد به پایان رساند، اواخر هفتهپیش مدیریت مولوی از تمدید نمایش تا 20 مرداد خبر داد.

اما در پی استقبال از «مفیستو»اجرای نمایش تا 24 مرداد ماه تمدید شد. امیرحسین حریری، رئیس مرکز مولوی نیز به در گفتگویی با روابط عمومی این تماشاخانه با اشاره به این استقبال چشمگیر و درخواست دانشجویان و علاقه‌مندان، از اتمام بلیت‌های این نمایش در هفته جاری خبر داده است.

این تمدید در حالی رخ می‌دهد که نمایش «فالو می» به کارگردانی کوروش سلیمانی قرار است پس از «مفیستو» در مولوی روی صحنه رود.

حریری در گفتگوی خود همچنین گفته است «مفیستو» می‌تواند الگوی مناسبی برای تولید نمایش‌های اندیشه‌ورز و غیرتجاری محسوب شود و این نمایش دوباره در تئاتر مولوی به صحنه خواهد رفت.

«مفیستو» براساس یک فراخوان عمومی و طبق برنامه آموزش مرکز مولوی شکل گرفته است که به گفته دکتر دلخواه در گفتگو با تسنیم با استقبال 700 نفر مواجه شده بود. در این نمایش نزدیک به 100 نفر مشغول به فعالیت‌اند و به نوعی بزرگترین پروژه تئاتری این روزهای تئاتر تهران به حساب می‌آید.

رئیس مرکز تئاتر مولوی گفته است تولید نمایش‌های دانشگاه‌محور در دستور کار شورای هنری تالار مولوی است و استمرار این حرکت‌های علمی و آموزشی و هنری که بازدهی هدفمندی را به دنبال دارد، به تنهایی امکان‌پذیر نیست.

قابل ‌ذکر است قول‌هایی از جانب وزارت علوم مبنی بر حمایت از «مفیستو» اعلام شده است که وضعیت پرداخت این کمک هزینه نامشخص است.

نمایش «مفیستو» به کارگردانی مسعود دلخواه تا 24 مرداد ماه هرشب ساعت 19 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید