«دیپلماسی اقتصادی» در بازارهای منطقه از بصره تا مسکو

    کد خبر :68472

ثریا امشب در برنامه زنده خود به ظرفیتهای رها شده و مغفول بازار کشورهای منطقه و کشورهای مستقل برای محصولات ایرانی می‌پردازد.

به گزارش  تسنیم، اهمیت دیپلماسی اقتصادی و نقش آن در حمایت از تولید ملی از محورهای برنامه امشب «ثریا» خواهد بود و این موضوع که در سالهای اخیر و پس از برجام چه میزان دیپلماسی اقتصادی در خدمت حمایت از صادرات ایران بوده است از دیگر محورهای این برنامه است.

این برنامه با حضور مودودی، معاون سازمان توسعه تجارت ایران و سیدرضا فاطمی امین، کارشناس حوزه صنعت و صادرات (بصورت حضوری) و علیرضا ساعدی، معاون صندوق توسعه ملی (بصورت تلفنی) روی آنتن خواهد رفت.

در این برنامه برخی فعالان حوزه صادرات به کشورهای همسایه نیز بصورت عینی تجربیات و مشکلات این حوزه را ارائه خواهند کرد. در ثریای امشب گزارشهای جالب و مستندی از ظرفیت بازار روسیه، عراق و… برای محصولات ایرانی نیز پخش خواهد شد و مردم بازار شهرهای مختلف کشورهای همسایه از بصره تا مسکو را در ثریای امشب خواهند دید.

همچنین در ثریای امشب وضعیت صادرات و واردات ایران در سالهای اخیر و مشکلات و چالشهای پیش روی صادرات محصولات مختلف ایران و سیاستگذاری لازم برای ارتقای توان رقابتی محصولات ایران در بازارهای کشورهای همسایه و کشورهای مستقل در این برنامه از سوی کارشناسان بررسی خواهد شد.

برنامه زنده ثریا امشب، چهارشنبه، حدود ساعت 23:10 بعد از سریال پرستاران به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید