سرپرست جدید: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات تنیس نگرفته‌ام

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۰۵
    کد خبر :606370

با خداحافظی اجباری شایسته و تعیین سرپرست برای فدراسیون تنیس، خبرهایی مبنی بر احتمال حضور این سرپرست در انتخاب رئیس مطرح شده است.

کلاف سردرگم مجمع انتخابات فدراسیون تنیس بالاخره با تعیین سرپرست و لغو ثبت نام قبلی شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است اما هنوز ابهاماتی در مورد رئیس آینده این فدراسیون مطرح می شود.

طولانی شدن عجیب و بی سابقه اعلام زمان انتخابات، مطرح شدن بدعت جدید مشکل تک کاندیدا بودن مجمع انتخاباتی توسط داورزنی معاون وزیر و گمانه زنی‌های نزدیک به واقعیت مشکل وزارت ورزش و جوانان با مجید شایسته رئیس سابق و کاندیدای مجدد ریاست این فدراسیون باعث شد تا وی در آخرین مجمع فدراسیون برخلاف میل باطنی از جامعه تنیس خداحافظی کند.

به گزارش مهر، بسیاری معتقدند وزارت ورزش و جوانان در این پروسه طولانی مدت برای تعیین سرپرست جدید در فدراسیون به دنبال گزینه ای بود که خود در انتخابات شرکت کرده و ریاست را هم عهده دار شود. حالا و با انتخاب احمد نامنی وی محتمل ترین گزینه برای ریاست فدراسیون تنیس است.

احمد نامنی سرپرست فدراسیون تنیس در خصوص اینکه آیا زمان ثبت نام مجدد فدراسیون تنیس مشخص شده است گفت: خیر، هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

وی بدون اینکه تمایل حضور خود در انتخابات را تکذیب کند در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: فعلاً هیچ برنامه ای در این خصوص ندارم.

اگرچه عموماً سرپرستان فدراسیون های ورزشی تنها باید با هدف برگزاری مجامع انتخاباتی عهده دار این مسئولیت شوند اما تجربه های گذشته نشان از طولانی شدن مدت سرپرستی، ارتباط گسترده سرپرستان با هیات های استانی، شائبه و ردپاهای مهندسی انتخابات و شرکت سرپرست در مجامع انتخاباتی را دارد. اتفاقی که حالا باید منتظر ماند و دید آیا در فدراسیون تنیس هم تکرار می شود؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید