باید پاسخ اعتماد مربیان را با بهترین مدال بدهم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
    کد خبر :606344

فرنگی کار وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران گفت: با تحمل سختی و فشار به ترکیب تیم ملی راه یافتم و حالا باید پاسخ اعتماد مربیان را به بهترین شکل بدهم.

رامین طاهری در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابتهای جهانی قزاقستان به مهر گفت: مدتها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی تلاش کردم و میادین مختلف داخلی و خارجی را پشت سر گذاشتم. من در این راه با آسیب دیدگی‌های جدی هم مواجه شدم که خوشبختانه بعد از عمل جراحی توانستم دوباره با قدرت به میدان بازگردم.

وی افزود: فراز و نشیب های زیادی رو پشت سر گذاشتم و بارها مجبور شدم از صفر شروع کنم اما ناامید نشدم و حالا قصد دارم با امید و انگیزه دو چندان به مدال و سکوی رقابتهای جهانی دست یابم. من حتی زمانی که از حضور در ترکیب تیم ملی هم مطمئن نبودم باز هم با تمام وجود تمرین می کردم و فقط به هدفم می اندیشیدم.

قهرمان کشتی فرنگی آسیا ادامه داد: مدعیان زیادی در وزن ۸۷ کیلوگرم حضور دارند و از اینکه توانستم از بین مدعیان داخلی به دوبنده تیم ملی دست یابم بسیار خوشحالم، اما کار اصلی من هنوز باقی مانده و باید در رقابتهای جهانی در بهترین نفرات دنیا کشتی بگیرم. به هر حال من برای فتح سکوی جهانی به قزاقستان می روم و به جز کسب مدال طلا به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم.

ملی‌پوش وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در پایان خاطر نشان کرد: به خوبی تمام حریفان اصلی و باتجربه در جهانی را می شناسم و با برخی از آنان سابقه کشتی و حتی پیروزی بر آنان را دارم. من باید به هر شکل ممکن سهمیه المپیک را در این مسابقات کسب کنم و این موضوع یکی از اولویت های من است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید