مبارزه ۵۵۰ تکواندوکار در تاشکند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹
    کد خبر :585108

سایت رسمی فدراسیون جهانی با انتشار تصویری از دختر ایرانی رقابتهای نونهالان قهرمانی جهان را یک تجربه مفید در آغاز راه قهرمانی برشمرد.

چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان جهان چهارشنبه هفته جاری به میزبانی ازبکستان در «کاخ ورزش» تاشکند آغاز می شود. در این دوره از مسابقات ۵۵۰ تکواندوکار از جمله یک پناهنده به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت.

سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار عکسی از معصومه رنجبر قهرمان سال ۲۰۱۷ این مسابقات در آغوش مربی خود بعد از کسب مدال طلا نوشت: این رویداد ، میدانی است برای استعدادهای رو به رشد تکواندو که در یک میدان جهانی توانایی خود را به تصویر کشیده و تجربه کسب کنند.

دکتر «چو» رئیس فدراسیون جهانی هم در این مورد گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به تکواندوکاران با استعداد این امکان را می دهد که تجربه اولیه و فوق العاده خوبی را بدست آورده و آماده شوند تا به مدار بین المللی سطح بالا دست پیدا کنند. ضمن اینکه فرصتی است برای دوستی و رفاقت ورزشکاران کشورهای مختلف.

به گزارش مهر، در این دوره ۵۴۵ تکواندوکار در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال از جمله «محمد محمود» پناهند سوری به مدت چهار روز و در ۱۰ وزن دختران و پسران به رقابت خواهند پرداخت.

برای اولین بار در رده نونهالان کلاهای الکترونیکی که هم اکنون در رده بزرگسالان جزو استانداردهاست، مورد استفاده قرار می گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید