رئال بتیس نبیل فکیر را از لیون خرید

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۲
    کد خبر :578556

سفیدوسبزپوشان آندلس با هافبک هجومی تیم فوتبال لیون به توافق رسیدند.

باشگاه لیون اعلام کرد که کاپیتان این تیم نبیل فکیر وارد شهر سویا شده است تا تست پزشکی‌اش را در باشگاه رئال بتیس انجام داده و در صورت پذیرش قرارداد 20 میلیون یورویی‌اش را با تیم سبز و سفید پوش ایالت آندلس امضا کند.

طبق گزارش سایت فوتبال اسپانیا، با ورود فکیر به بتیس که تنها یک سال دیگر با لیون قرارداد داشت، حالا امکان دارد که بتیس هافبک خود جووانی لوسلسو را در تابستان امسال با رقمی در حدود 70 میلیون یورو بفروشد.

فکیر روز گذشته (دوشنبه) در شهر سویا در حالی که شال باشگاه بتیس را هم در اختیار داشت برای انجام تست‌‌های پزشکی‌اش به باشگاه بتیس رفت.

به گزارش تسنیم،به این ترتیب خبری که هفته گذشته کانال پلاس فرانسه اعلام کرده بود به حقیقت پیوست و انتظار می‌رود که ظرف امروز یا فردا فکیر 26 ساله به صورت رسمی به هواداران بتیس معرفی شود.

فکیر که یک بازیساز چپ‌پا است، در حالی به بتیس پیوست که پیش از این از تیم‌هایی مانند لیورپول حالی به بتیس پیوست که پیش از این از تیم‌هایی مانند لیورپول به عنوان مقصد او یاد می‌شد. در واقع تابستان سال گذشته اعلام شد که لیورپول با قراردادی 60 میلیون یورویی خواهان خرید فکیر است. اما این جابجایی در نهایت محقق نشد.

در همین حال گفته می‌شود که بتیس قصد دارد هافبک 23 ساله‌ آرژانتینی‌اش جووانی لوسلسو را که ماه آوریل با قراردادی 22 میلیون یورویی از پاری‌سن‌ژرمن خرید را بفروشد و اصلی‌ترین مشتری او هم تاتنهام است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید