مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد

ساماندهی ۵۰۰ متر مربع فضای بی دفاع شهری در محله اتابک تهران

    کد خبر :575338

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای پروژه “مرکز محله” به منظور ساماندهی ۵۰۰ متر مربع فضای رها شده و بی دفاع شهری در محله اتابک در منطقه ۱۵ خبر داد.

کاوه حاجی علی اکبری دراین باره، تصریح کرد: اراضی بی دفاع و رها شده همجوار خانه های مسکونی در محله اتابک، با ایجاد فضای نامناسب، موجب بروز مشکلات متعدد اجتماعی و محیطی برای ساکنان این محله شده بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران کاهش حس تعلق به محله، ناامنی، تاثیرات منفی اقتصادی بر قیمت املاک، فقدان فضای مناسب جهت برگزاری گردهمایی و مراسم ها، کمبود سرانه های خدماتی مورد نیاز و … را بخشی از مشکلات موجود در این محله عنوان کرد و گفت: به همت سازمان نوسازی شهر تهران و با همکاری شهرداری منطقه ۱۵، احداث مرکز محله در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایسنا،علی اکبری خاطرنشان کرد: این پروژه در انتهای کوچه شهید احمدوند در تقاطع با کوچه شهید درستی با تملک هشت پلاک و به مساحت ۵۰۰ متر مربع در حال اجرا است و امکاناتی چون فضای سبز، خانه فرهنگ و غیره در این پروژه در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی شهر تهران، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که مرکز محله احمدوند تا پایان شهریور ماه سال جاری به بهره برداری رسیده و در اختیار ساکنان محله قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید