مسئول ستاد مردمی امام رضایی ها:

فعالیت جمعیت امام رضایی ها با ۱۰ هزار خادم در مناطق سیل زده

    کد خبر :572881

مسئول ستاد مردمی امام رضایی ها گفت: جمعیت امام رضایی ها با ۱۰ هزار خادم در مناطق سیل زده ۳۰۰ کانکس و ۶۰ واحد مسکونی ساختند.

حسین یکتا مسئول ستاد مردمی امام رضایی ها در نخستین جشن سالانه جمعیت امام رضایی ها که عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: تشکر می کنم از افرادی که در سیلاب و زلزله های اخیر با کمک های شان جمعیت امام رضایی ها را یاری کردند.

وی افزود: فعالیت اصلی ما از زلزله سرپل ذهاب شکل گرفت و بسیار اعتقاد دارم که رزق ما توسط آقا امام رضا (ع) داده می شود.

وی گفت: روزی که ایجاب می کرد به جبهه رفتیم، روزی که لازم بود در سنگر راهیان نور فعالیت کردیم و امروز هم در قالب قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا (ع) خدمت هموطنان مان در مناطق سیل زده و درگیر با سیلاب هستیم.

فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا (ع) گفت: در زلزله بیش از ۳۰۰ کانکس را با کمک های مردمی سرپا کرده ایم و با همین کمک ها حدود ۶۰ واحد مسکونی برای مردمی که خانه هایشان در سیل ویران شده بود ساختیم.

وی تصریح کرد: تصمیم داریم ۱۰ واحد مسکونی هم در سرپل ذهاب بسازیم تا ۱۰ خانواده ای که هنوز در آنجا مسکن ندارند، صاحب مسکن شوند.

وی افزود: ۶.۵ میلیارد تومان کمک مردمی و ۷.۵ میلیارد کالا برای زلزله زدگان از سوی شما مردم توسط جمعیت امام رضایی ها جمع آوری شد.

یکتا اظهار کرد: همچنین در استان های گلستان، لرستان و خوزستان مبلغی حدود ۷ میلیارد تومان کمک برای مردم درگیر با سیلاب از سوی مردم جمع آوری شد.

وی تاکید کرد: ۳.۵ میلیارد کالا کمک های مردمی برای مردم مناطق سیل زده جمع آوری شد و باید بگویم جمعیت امام رضایی ها در مناطق سیل زده با ۱۰ هزار خادم به هموطنان خودشان کمک کردند.

وی افزود: همچنین در پلدختر عروسی ۲۰ زوج جوان را به تازگی برگزار کردیم.

به گزارش مهر، فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا (ع) ادامه داد: قصد داریم با رقم ۱۰ میلیارد تومان شروع به ساخت خانه ها در روستای چم مهر کنیم.

یکتا خاطرنشان کرد: ما در روستایی وارد نمی شویم مگر برای آبادی آن روستا برنامه دوماهه ای داشته باشیم.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. عبدالوهاب بلوری گفت:

    کپر نشینی

دیدگاهتان را بنویسید