جانشین بیرانوند مشخص شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۸:۴۸
    کد خبر :571443

پس از جلسه‌های متعدد جانشین اصلی علیرضا بیرانوند مشخص شد.

روز گذشته گفته شد،بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس از سوی گابریل کالدرون آرژانتینی در فهرست مازاد قرار گرفته و باید از این تیم برود. سرمربی آرژانتینی به دلیل اینکه فهرست بزرگسالان پرسپولیس کامل است و می‌خواهد بازیکنان دیگری جذب کند، رادو را در لیست خروج قرار داد، اما پس از جلسه‌های متعددی که برگزار شد ،او در تیم سرخپوشان ماندنی شد و حتی دیروز هم در ترکیب اولیه مقابل نیروی زمینی به میدان رفت و در نیمه نخست که درون دروازه بود، عملکرد خوبی داشت و او در لیگ نوزدهم جانشین بیرانوند خواهد بود.

به گزارش برنا؛در جلسه‌ای که دیروز مدیربرنامه‌های بوژیدار رادوشویچ با گابریل کالدرون و ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد، در نهایت با ماندن این دروازه‌بان در جمع سرخپوشان خاتمه یافت تا او همراه با اعضای تیم امروزبه ترکیه بروند.

با این وجود تنها کروات از دوران برانکو همچنان در جمع سرخپوشان خواهد ماند و به عنوان دروازه بان شماره 2 فعالیت خواهد کرد. در لیگ نوزدهم مانند سال‌های گذشته علیرضا بیرانوند دروازه بان اصلی است و ابوالفضل درویشوند نیز سنگربان سوم محسوب می‌شود.

سرخپوشان امروز (چهارشنبه) راهی ترکیه می‌شوند تا اردوی 10 روزه‌ای را در این کشور برگزار کنند و قرار است پس از پایان این اردو، کالدرون تصمیم نهایی را درباره بازیکنان خروجی اتخاذ کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید