نفسمان در سالن بهبهان بالا نمی‌آمد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ ۸:۳۶
    کد خبر :570669

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون می‌گوید این تیم تا پیش از حضور در جام باشگاه‌های آسیا و جهان با قدرت کامل در لیگ برتر شرکت می‌کند.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با مهر، درباره برد تیم فوتسال مس سونگون در هفته اول لیگ برتر فوتسال مقابل اهورا بهبهان گفت: بازی در هفته اول شرایط خاص خودش را دارد. بازی در بهبهان مقابل تیم اهورا سخت است. باید از تماشاگران این تیم تشکر کنم که هم تیم خودشان و هم تیم ما را تشویق کردند.

وی افزود: هوای خوزستان به شدت گرم بود و باوجود اینکه کولرهای سالن روشن بود، نفسمان بالا نمی آمد. به هر حال بازیکنان توانستند در این مسابقه سربلند خارج شوند. هفته بعد هم با تیم ستارگان ورامین بازی داریم. آنها در بازی هفته اول با فرش آرا نشان دادند که دست و پا بسته نیستند.

سرمربی تیم فوتسال مس درباره اینکه این تیم نشان داد عزمش را از الان برای صدرنشینی جزم کرده است، گفت: صدرنشینی برایمان مهم نیست و در این وادی ها نیستیم. واقعیت این است که برای جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان خیز برداشته ایم. در لیگ برتر ایران هم تمام تلاشمان را می کنیم و تا آخرین بازی به لیگ احترام می گذاریم. اینطور نیست که بگوییم از ترس مصدومیت قبل از بازی های آسیایی، به بعضی از نفرات استراحت بدهیم.

تقی پور در پایان درباره اعلام لیست تیم ملی فوتسال و اینکه از تیم مس فقط سالار آقاپور دعوت شده است، تاکید کرد: آقای ناظم الشریعه قبلاً گفته بود تا بعد از بازی های جام باشگاه های آسیا از تیم مس بازیکنیبه تیم ملی دعوت نمی کند. دست ناظم الشریعه به خاطر این تعامل درد نکند. دعوت آقاپور هم مشکلی ندارد چون در مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا درخشش خوبی داشت و باید در تیم ملی محک بخورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید