در سه ماه نخست امسال انجام شد؛

برآورده شدن آرزوی تعدادی از کودکان کمیته امداد استان تهران

    کد خبر :570154

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی ۸۰ کودک تحت حمایت خبر داد و گفت: این آروزها با مشارکت خیران و در سه ماه نخست امسال برآورده شده است.

محمد دهرویه با اشاره به راه اندازی سایت حامی آرزوها به آدرس http://hamiarezooha.ir در ماه رمضان ۹۷ بیان کرد: آرزوی کودکان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران دسته بندی می شود و بر روی این سایت قرار می گیرد.

وی ادامه داد: خیران می توانند با مراجعه به سایت حامی آرزوها و عضویت در این سایت، ضمن مشاهده آرزوی کودکان در برآورده شدن آن سهیم باشند که در سه ماه نخست سال جاری بالغ بر ۳۳۰ میلیون ریال از طرف خیران برای برآورده کردن ۸۰ آرزو پرداخت شده است.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران به آرزوهای کودکان اشاره کرد و افزود: کمک هزینه درمان، هزینه سفرهای زیارتی، کمک هزینه فرهنگی – تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی از مهمترین آرزوهایی است که بر روی سایت حامی آرزوها ثبت و با کمک خیران برآورده می شود.

به گزارش مهر، دهرویه با بیان اینکه علاوه بر بارگذاری آرزوهای کودکان استان تهران بر روی سایت حامی آرزوها، آرزوی کودکان استان البرز نیز ثبت می شود، گفت: در سه ماه نخست امسال ۹ کودک البرزی نیز به آرزوهای های خود رسیده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید