ضعف نظارت سازمان تاکسیرانی/ افزایش۵۰ درصدی کرایه یکی از خطوط

    کد خبر :558285

دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به ضعف نظارت سازمان تاکسیرانی و افزایش کرایه های برخی خطوط انتقاد کرد.

محمد علی کرونی  با بیان اینکه متأسفانه با وجود گذشت حدود ۳ ماه از سال ۱۳۹۸، هنوز هم شاهد شکایات متعدد شهروندان شهر تهران به کمیسیون عمران وحمل ونقل شورای شهر در خصوص نرخ کرایه تاکسی هستیم گفت: تا به امروز علی رغم مکاتبات مکرر کمیسیون، هیچ لیستی از سوی سازمان تاکسیرانی در ارتباط با نحوه محاسبه نرخ خطوط و درصد افزایش نسبت به سال گذشته به شورا ارسال نشده است.

وی ادامه داد: شکایاتی از سوی رانندگان برخی خطوط به کمیسیون واصل شده مبنی بر اینکه وجوهی در قالب صندوق پس‌انداز رانندگان و حق‌الزحمه رئیس خط از آنها اخذ می‌شود و بعضاً معاملات غیر قانونی خودرو تاکسی (به صورت وکالتی)، نیز در خطوط خاصی صورت می‌گیرد که پس از بررسی کارشناسان کمیسیون صحت تخلفات مربوطه تأیید شده است.

به گزارش مهر،کرونی تاکید کرد: حال با همه این مشکلات جای تعجب دارد که مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران طی روزهای گذشته اقدام به سفر مطالعاتی به خارج از کشور کرده درحالیکه سازمان تاکسیرانی به شدت در حوزه نظارت ضعف دارد و در حال حاضر بیشترین شکایات در حوزه حمل و نقل شهر تهران به این سازمان مربوط می‌شود.

کدام خطوط بیشترین افزایش را داشته است؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید