پایان کار شمشیربازان ایران در بخش انفرادی

  • ورزشی
  • شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۰۳
    کد خبر :557275

با حذف زودهنگام شمشیربازان اسلحه اپه مردان و فلوره بانوان، پرونده نمایندگان ایران در بخش انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا بسته شد.

سومین روز مسابقات شمشیبربازی قهرمانی آسیا به برگزاری دیدارهای اسلحه اپه مردان و فلوره بانوان اختصاص داشت. در این بخش از رقابت‌ها که به میزبانی توکیو ژاپن جریان دارد، نمایندگان ایران در هر دو اسلحه به مصاف حریفان خود رفتند اما حداکثر تا مرحله یک شانزدهم و جدول ۳۲ نفره پیشروی داشتند.

به گزارش مهر، در این روز از رقابت‌ها و در اسلحه فلوره بانوان، الهه قهرمانی با متحمل شدن چهار باخت و تنها کسب یک بُرد از مرحله مقدماتی صعود کرد. وی در جدول ۶۴ نفره برابر نماینده ویتنام شکست خورد و حذف شد.

هانیه خوشخواهی و سروناز مرتضوی دو نماینده دیگر ایران در این بخش بودند که از مرحله مقدماتی صعود نکردند. خوشخواهی با ۶ باخت و بدون بُرد و مرتضوی با پنج باخت و یک بُرد از صعود بازماندند.

در اسلحه اپه مردان نیز محمد اسماعیلی و محمدعلی کیهانی دو نماینده ایران بودند که از مرحله مقدماتی صعود کردند. در جدول ۶۴ نفره، این دو شمشیرباز ایران رودرروی هم قرار گرفتند که طی آن اسماعیلی با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به برتری دست یافت، بدین ترتیب کیهانی در این جدول حذف شد.

در جدول ۳۲ نفره محمد اسماعیلی در رقابت با حریفی از ژاپن با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ شکست خورد و به کار خود پایان داد.

طی دو روز گذشته دیدارهای انفرادی اسلحه سابر و فلوره مردان و سابر و اپه بانوان برگزار شد که نتیجه آن کسب مدال برنز در اسلحه سابر مردان و توسط مجتبی عابدینی بود.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از فردا یکشنبه با برگزاری دیدارهای تیمی پیگیری می‌شود. در روز نخست از این بخش از رقابت‌ها، تیم اسلحه سابر بانوان با ترکیب کیانا باقرزاده، پریماه برزگر، نجمه سازنچیان و فائزه رفیعی به مصاف حریفانش می‌رود.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا تا سه شنبه در توکیو جریان دارد. این رقابت‌ها از جمله رویدادهای تأثیرگذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان شرکت کننده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید