روحانی پاشنه کفشش را کشیده و در این ۴ سال تنها به فکر خدمت باشد

    کد خبر :55343

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی گفت:انتظار می‌رود که آقای روحانی در این ۴ سال پاشنه کفشش را کشیده و تمام وقت خود را صرف خدمت به کشور و مردم کند چرا که حق مردم همین است.

حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه کابینه دولت دوازدهم باید از دلسوزان مردم باشند، گفت: اعضای کابینه دولت دوازدهم باید مشکلات مردم را بیش از همه درک کرده و در راستای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حرکت کنند.

وی با بیان اینکه، فراجناحی بودن می‌تواند موجب موفقیت بیشتر کابینه دولت دوازدهم باشد، تصریح کرد: یکی از مسائل اصلی که باید مورد توجه باشد، پرهیز از مسائل حاشیه‌ای است؛ انتظار مردم آن است که اعضای کابینه در رفع مشکلات کشور به هیچ مسئله حاشیه‌ای توجه نکنند و گرفتارهای چالش‌های حاشیه‌ای نشوند چرا که مسائل حاشیه‌ای قطعاً مسئولان را از مسیر خدمت به مردم منحرف می‌کند.

اشرفی اصفهانی، همچنین گفت: من پیش از این هم گفته ام که باید آقای روحانی از تک تک مردم که به ایشان رای داده اند تقدیر و تشکر کند که به نظرم بهترین روش تقدیر از مردم خدمت صادقانه به کشور و مردم است لذ انتظار می‌رود که آقای روحانی در این 4 سال پاشنه کفشش را کشیده و تمام وقت خود را صرف خدمت به کشور و مردم کند چرا که حق مردم همین است.

منبع:تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید