مدیرعامل تأمین اجتماعی باید جامعه کارگری و بازنشستگی را بشناسد

    کد خبر :545193

عضو هیأت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر کشور گفت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی باید جامعه کارگری و بازنشستگی را بشناسد.

نصرالله دریابیگی  با بیان اینکه تأمین اجتماعی با سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر کشور تفاوت‌های فراوانی دارد، گفت: تأمین اجتماعی سازمان درآمد هزینه‌ای است که باید خود درآمد را تأمین و بعد هزینه کند و به بودجه کشور وصل نیست.

وی افزود: تأمین اجتماعی ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور را که عمدتاً کارگران زحمتکش و بازنشستگان هستند خدمت رسانی می‌کند در حال حاضر تحریم‌های ظالمانه، معیشت کارگران و بازنشستگان را تحت الشعاع قرار داه است و در این شرایط حساس باید برای انتخاب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به دقت عمل کنیم.

وی تصریح کرد: وزیر رفاه قطعاً دلسوزانه و صادقانه مسائل این سازمان را رصد می‌کند و نظر ایشان در مورد انتخاب شایسته‌ترین و قوی‌ترین فرد برای مدیریت این سازمان با موضع کانون‌های بازنشستگی یکسان است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مدیریت ارشد تأمین اجتماعی باید سابقه خدمت در این سازمان داشته باشد، در رده‌های پایین کار کرده باشد و سمت‌های مختلفی را در این سازمان تجربه کرده باشد، از سه جانبه گرایی و نهادهای کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی مطلع باشد و با این بخش‌ها در ارتباط باشد.

به گزارش مهر،دریابیگی با توجه به اخبار انتخاب مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و برخی گمانه زنی‌های رسانه‌ها و اهمیت مشورت با کانون‌های بازنشستگی و کارگری تاکید کرد: سرپرست فعلی سازمانمسائل کارگری، بیمه شدگان را می‌شناسد، با کارفرمایان و بازنشستگان در تعامل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید