کشف کالای قاچاق از انبار یک تعاونی مسافری در ترمینال غرب

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷
    کد خبر :543428

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب پایتخت از کشف لوازم و تجهیزات خودروهای سنگین و کشاورزی و اقلام دارویی قاچاق از انبار یکی از تعاونی‌های مسافربری ترمینال خبر داد.

سرگرد سلیمانی مقدم دراین باره گفت: چندی قبل مأموران از طریق منابع اطلاعاتی از نگهداری اقلام قاچاق در یکی از انبارهای واقع در ترمینال غرب با خبر شده و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که تعدادی کالا و بسته‌های مشکوک در انبارهای تعاونی‌های ترمینال سپرده شده است که تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع اعزام شده و متوجه شدند که این کالاها قاچاق بوده و فاقد مجوزهای گمرکی است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، اطلاعاتی از مالک یا مالکان این اموال به دست نیامد، گفت: در بازرسی تکمیلی از انباری‌های پایانه غرب ۳۳۸ عدد چسب کوچک بزرگ، ۲۹ کارتن پیستون و ۳۳۳ عدد بلبرینگ خودروهای سنگین خارجی، ۳۰۰ کیسه پودر سم کشاورزی، ۱۵۰۰ عدد دستگیره در کمد، ۱۱ کیسه هفت کیلویی پودر بدنسازی و … کشف و ضبط شد.

به گزارش تسنیم،بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت، رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند . اموال مکشوفه تحویل پلیس آگاهی پایتخت شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید