سازمان تامین اجتماعی مدیرعامل حرفه‌ای می‌خواهد

  • اجتماعی
  • دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۶:۴۹
    کد خبر :542071

یک کارشناس امور تامین اجتماعی معتقد است این سازمان برای اداره امور و ارائه خدمات مناسب به بیمه شدگان نیاز به یک مدیرعامل حرفه ای و آشنا به امور دارد.

پیمان نوری آزاد کارشناس حوزه رفاه و تأمین اجتماعی در یادداشتی اشاره کرده است در حالی که چند روزی است مدت زمان قانونی اداره سازمان تأمین اجتماعی با حکم سرپرستی به اتمام رسیده و بازار شایعات درباره مدیرعاملی این سازمان در رسانه‌ها به اوج رسیده، محمد حسن زدا سرپرست فعلی سازمان با جدیت مشغول رتق و فتق امور بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان است. شایعه برای این سازمان سم و کشنده است. چشم امید بیش از ۴۲ میلیون نفر از جمعیت کشور به این سازمان دوخته شده است.

کسانی که با امید به دریافت درمان با کیفیت، حقوق بازنشستگی و بازماندگی و ۱۸ خدمت بیمه‌ای دیگر در دوران کاری خود، اقدام به پس‌انداز در این صندوق کرده‌اند نباید نظاره‌گر بی‌ثباتی مدیریتی و رواج شایعه در این باره باشند. مدیریت در سازمان تأمین اجتماعی به هیچ وجه نباید تابع شرایط و بده و بستان‌های سیاسی باشد. این سازمان مدیر حرفه‌ای و آشنا به امور بیمه‌ای می‌خواهد.

پرداخت ماهیانه حدود ۶ هزار و پانصد میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان و مستمری‌بگیران در سال ۱۳۹۸ با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، موضوعی جدی است که تمام مسئولین ارشد اجرایی و تصمیم‌گیر در کشور نباید به راحتی از کنار آن عبور کنند. امید است تصمیم‌گیرندگان با نگاه مدبرانه به واقعیت‌های این سازمان نسبت به تعیین مدیرعامل آن اقدام کنند.

واقعیت اینست که زدا که در طول ۵ ماهه گذشته با عمل به وعده‌های خود به خوبی توانسته است به ایفای تکالیف این سازمان در قبال جامعه ۴۲ میلیون نفری‌اش عمل کند. او امروز صبح در پست اینستاگرامی‌اش با عنوان راه برگشت ناپذیر توسعه خدمات غیر حضوری سازمان را مورد تاکید قرار داده است.

به گزارش مهر،طی کردن مسیر توسعه خدمات غیرحضوری یک مطالبه درست از سوی صاحبان اصلی و راه برگشت ناپذیر برای این سازمان است که زدا در ماه‌های اخیر با جدیت تمام و استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدامات مؤثری را در این زمینه انجام داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید