دستگیری سردار ربیعی معاون پیشین بازرسی سپاه؛ شایعه یا واقعیت؟

  • سیاسی
  • شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۹
    کد خبر :540522

اخیرا رسانه‌های ضد انقلاب در خبری مدعی شدند که سردار ربیعی و جمعی دیگر از نیرو‌های سپاه پاسداران به جرم جاسوسی بازداشت شده اند.

به گزارش سراج ۲۴ در همین راستا یک مقام عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تکذیب این شایعه گفت: این موضوعی که در رسانه‌های معاند و فضای مجازی منتشر شده کاملا کذب می‌باشد و سردار ربیعی هم‌چنان محکم و استوار به عنوان یکی از نیرو‌های باارزش و خدوم مشغول انجام وظیفه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: این چندمین خبر دروغ و شایعه است که طی چند ماه اخیر و پس از تصمیم آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران منتشر می‌شود. دشمنان آرزو‌های خود را در قالب شایعات و دروغ‌ها به زبان می‌آورند.

این مقام عالی‌رتبه افزود: دشمن با توجه به شکست‌های گسترده‌ای که در حوزه‌های مختلف از نظام اسلامی خورده تلاش دارد تا با حاشیه‌سازی و انتشار اخبار دروغین فضا را علیه سپاه مخدوش کند، ولیکن دشمنان بدانند که با این حاشیه‌سازی‌ها و انتشار اکاذیب راه به جایی نمی‌برند و فقط باعث می‌شوند که پاسداران انقلاب در جایگاه خود محکم‌تر و ثابت‌قدم‌تر بایستند.

سرتیپ پاسدار ربیعی معاون بازرسی کل سپاه بود که هفته گذشته با حکم فرمانده سپاه، سردار سرتیپ پاسدار سعید سلیمانی به این سمت منصوب شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید