نشست «کپی یا اقتباس، چالشی در هنر معاصر» ضرورتی در عرصه تجسمی

    کد خبر :53858

سیاهکارزاده (رئیس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر) گفت: نشست «کپی یا اقتباس، چالشی در هنر معاصر» بنا بر ضرورت مباحث مطرح‌شده اخیر در عرصه تجسمی کشور و هم‌چنین رایزنی با اساتید این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، عبدالرحیم سیاهکارزاده (رئیس مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر)، درباره برگزاری این نشست تخصصی گفت: نشست «کپی یا اقتباس، چالشی در هنر معاصر» بنا بر ضرورت مباحث مطرح‌شده اخیر در عرصه تجسمی کشور و هم‌چنین رایزنی با اساتید این حوزه برگزار می‌شود. طبیعتاً وجود چنین نشست‌هایی می‌تواند جنبه‌های آموزشی بسیاری را برای نسل جوان ایجاد کند. هم‌چنین با استفاده از نظرات و مباحث مطرح شده می‌توان به راهکارهای جدیدی در برگزاری رویدادهای هنری دست یافت.

سیاهکار‌زاده ضمن دعوت از انجمن‌های تجسمی، نگارخانه‌ها، هنرمندان، اساتید، هنرمندان و اصحاب رسانه در این نشست افزود: بعد از اعلام برگزاری این نشست با استقبال گسترده‌ایی از سوی دانشگاهیان، پژوهشگران، و… روبه‌رو شدیم و انتظار داریم شاهد حضور گسترده‌ایی از جانب علاقه‌مندان باشیم.

نشست در نشست «کپی یا اقتباس، چالشی در هنر معاصر» ۲۴ تیر سال جاری ساعت ۱۷ در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید