مونتلا: فیورنتینا دارد به تیم «مازوخیست‌ها» تبدیل می‌شود!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵
    کد خبر :536753

سرمربی تیم فوتبال فیورنتینا پس از شکست خانگی شاگردانش مقابل فیورنتینا به شدت از وضعیتی که این تیم در آن قرار گرفته است، انتقاد کرد.

وینچنزو مونتلا پس از باخت یک بر صفر شب گذشته (شنبه) فیورنتینا در خانه‌اش مقابل میلان از هواداران خواست دست از اعتراض بردارند، چون با این کار فقط شرایط را برای تیم‌شان سخت‌تر می‌کنند.

باخت خانگی فلورانسی‌ها مقابل روسونری، پنجمین شکست متوالی آنها بود، ضمن اینکه آنها در 6 بازی اخیرشان در سری A تنها یک گل زده‌اند و در 12 هفته اخیر لیگ هم موفق به کسب پیروزی نشده‌اند. همین مسئله سبب شد که هواداران فیورنتینا بار دیگر در بازی خانگی‌شان با سردادن شعارهایی اعتراض خود را نسبت به وضعیت موجود نشان دهند و این وضعیت نارضایتی مونتلا را به همراه داشت.

مونتلا که یک ماه پیش به دنبال استعفای استفانو پیولی هدایت فیورنتینا را برعهده گرفت، به شبکه‌های DAZN و اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما قدرت روانی لازم برای 90 دقیقه بازی کردن را نداریم به خصوص با شرایط پرتنشی که در این شهر برای‌مان ساخته می‌شود. با بروز اولین نشانه مشکل، تیم ما از هم می‌پاشد و همه عناصری که برای فوتبال بازی کردن نیاز دارد را از دست می‌دهد. این تیم ترسیده است. طوری بازی می‌کند که انگار منتظر است حریف گل بزند. ما اعتماد به نفس‌مان را از دست داده‌ایم.

مونتلا ادامه داد: در نیمه دوم به مراتب بهتر بودیم. من از تیمم شهامت، انگیزه و تمرکز دیدم و فکر می‌کنم که اینکه بعد از برگشتن هواداران به سکوها، عملکرد تیم ما بهتر شد، اتفاقی نبود. من می‌خواهم که میان تیم و هوادران اتحاد باشد وگرنه همه ما مشتی مازوخیست خواهیم بود و این نه به نفع فیورنتینا است نه به نفع فلورانس. این بازیکنان بسیار بااستعدادتر از چیزی هستند که دارند نشان می‌دهند. من فکر می‌کنم که تساوی برای بازی امشب نتیجه عادلانه‌تری بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید