برانکو: قهرمان با آخرین سوت داور مشخص می‌شود

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۲۷
    کد خبر :535528

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که قهرمان لیگ برتر با آخرین سوت داور مشخص خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان را به مردم ایران تبریک می‌گویم. ما در این ایام بازی خواهیم کرد و از علاقه‌مندان به خاطر دنبال کردن بازی‌ها تشکر می‌کنم. پندار خمارلو گفت که چون آخرین بازی و نشست خبری است از زحمات خبرنگاران تشکر کن، اما باید بگویم بازی با السد قطر را هم داریم! دو بازی آخر را داریم و عملاً قهرمان با آخرین سوت داور مشخص می‌شود.

با پیروزی در بازی فردا یک قدم دیگر به سومین قهرمانی پی‌درپی نزدیک می‌شویم
وی در ادامه افزود: ما از تیم دوم جدول سه امتیاز بیشتر داریم و خیلی بهتر است که بتوانیم در بازی فردا نیز پیروز شویم تا یک قدم دیگر به سومین قهرمانی پشت سرمان نزدیک شویم. نمی‌خواهم درباره تیم ماشین‌سازی که احترام زیادی برایش قائلم، صحبت کنم. این تیم انگیزه فراوان و بازیکنان جوانی دارد، بازیکانی که پر از انگیزه هستند.

در بازی فردا بازیکنان و هواداران تعیین‌کننده خواهند بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: در بازی فردا بازیکنان و البته هواداران تعیین‌کننده خواهند بود، هوادارانی که ما امسال از آنها فوق العاده استفاده کردیم، هوادارانی که بهترین هستند و اطمینان داریم که فردا نیز در ورزشگاه حضور خواهند داشت تا برد ما را جشن بگیرند. ما هم از هواداران‌مان بابت حمایت‌هایی که تا به حال داشته‌اند، تشکر کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید