لاریجانی: آمریکا سوار بر قایقی است که مدام بار آن را افزایش می‌دهد

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
    کد خبر :532197
لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انسجام داخلی مهمترین عامل تعیین‌کننده در نبرد اراده‌های دو کشور ایران و آمریکا است.

 علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، گفت: بسیاری از کشورهای منطقه، امروز گرفتار نابسامانی در امر استقلال سیاسی و اقتصادی هستند و همین امر، آمریکایی‌ها را گستاخ‌تر کرده است. ظاهراً نظرات بی‌منطق مسئولان آمریکایی تمامی ندارد و به نظر می‌رسد به جای سیاست‌ورزی، به عملیات روانی اشتغال دارند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با خلق ماجراهای زنجیره‌ای، در صدد ایجاد سردرگمی‌های بین‌المللی هستند.

به گزارش ایلنا،رئیس مجلس تاکید کرد: پس از اقدامات غیرقانونی علیه سپاه پاسداران، صفر کردن صادرات نفت ایران، گام دیگری است که تحقق پیدا نخواهد کرد و حرف‌های نسنجیده دیگر آنان در مورد همکاری هسته‌ای کشورها در چارچوب توافق هسته‌ای از جمله خرید آب سنگین یا مواد غنی شده و فروش مواد اولیه، نمونه‌هایی از آشفتگی فکری آنان را نشان می‌دهد.

لاریجانی افزود: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها به مانند سواران قایقی هستند که برای سرعت بخشیدن به قایق، بار آن را افزایش می‌دهند چون در هر اقدامی، تصور می‌کردند حادثه‌ای در ایران خلق می‌کنند و موفق نشدند، به همین جهت با عصبانیت ماجرای جدیدی را با تبلیغات راه می‌اندازند و به نظر می‌رسد چیز مهم دیگری در اَنبان نداشته باشند.

وی تصریح کرد: همکاران گرامی! همانطور که رهبری در دیدار با معلمان به خوبی ایراد فرمودند، در این زمان وحدت و انسجام داخلی مهمترین عامل تعیین‌کننده در نبرد اراده‌های دو کشور ایران و آمریکا است و به تعبیر ایشان، اختلاف سلایق را باید در این مرحله کنار گذاشت و بر روی هدف اصلی یعنی مقاومت در مقابل استبداد بین‌المللی مدرن ایستادگی کرد.

رئیس مجلس اظهار داشت: آنها عزت ملت را هدف‌گیری کردند، باید در این راه پایمردی و وفاق داشت و از هر چه به ساختار وحدت جامعه لطمه می‌زند، پرهیز نمود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید