بدترين و عجيب ترين شغل هاي دنيا

    کد خبر :52702

اگر از شغل خود ناراضي هستيد و يا فکر مي کنيد که بدترين شغل دنيا را داريد بهتر است کمي صبر کنيد و پس از آشنايي با اين مشاغل دوباره تصميم بگيريد.
به گزارش بازتاب به نقل از اسپوتنيک، مطالبي درباره آنچه که بدترين شغل هاي جهان معرفي مي شود در قالب يک تصوير مورد توجه بسياري از کاربران قرار گرفته است که در آن مي توان با مشاغلي آشنا شد که حتي نام برخي از آنها نيز براي بسياري ممکن است نا آشنا باشد.
همواره مشاغلي همچون فعاليت در معادن، فعاليت در مخازن فاضلاب، حفاري هاي نفتي، جوشکاري زير آب، نگهباني زير نور خورشيد، سيم کشي دکل برق، مراقبت از کودکان استثنايي و خانه سالمندان و از اين قبيل از دشوارترين مشاغل به شمار مي آمدند. مدتي است که با پيشرفت علم و فن آوري نياز به نيروهاي متخصص در بخش هايي که حتي به فکر بسياري ممکن است خطور نکند نيز پديدار گشتند. در اين ميان مي توان مشاغلي نظير گريه کن براي مراسم خاکسپاري، بو کننده گاز معده گاو ها جهت تعيين خوراک مناسب دام، تست کننده غذاي حيوانات جهت تضمين سلامت و مغذي بودن، نوبت گير در صف جهت سهولت دسترسي افراد به باجه هاي مختلف در سطح شهر، تعيين کننده جنسيت جوجه ها براي تشخيص نري و مادگي و همچنين بو کننده اثر مام زير بغل اشاره نمود.
از ديگر شغل هايي که به نظر کاربران جديد و دشواري هاي خود را دارند مي توان به پرستار شترمرغ ها، گردآورنده حشرات، تست کننده سرسره هاي آبي، تميزکننده آدامس، هل دهنده در ايستگاه هاي مترو و قطار، کنترل ‌کننده‌ي کيفيت تاس، کرم جمع‌کن براي ماهيگيري، تخت گرم‌ کن در اتاق هاي هتل، روانشناس حيوانات خانگي و ساقدوش عروس کرايه‌ اي اشاره نمود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید