پروانه معصومی: زنان چادری بسیار شیک هستند

    کد خبر :525457
سریال «شرایط خاص»

بازیگر سریال تلویزیونی «شرایط خاص» گفت: پوشش چادر در کارهایم را دوست دارم، من در اقوام خودم بانوان چادری بسیاری دارم و معتقدم همه آنها بسیار شیک و زیبا و در عین حال بسیار مرتب و منظم هستند و برایم بسیار قابل احترام هستند.

پروانه معصومی بازیگر سریال «شرایط خاص» در گفت‌وگو با میزان درباره حضورش در این اثر گفت: داستان  «شرایط خاص» بسیار زیباست و با قصه‌هایی که به من پیشنهاد می‌شد تفاوت دارد، ضمن اینکه گروه بازیگران هم بسیار مورد پسندم بود اگرچه معتقدم بازیگر باید هر نقشی را بازی کند و صرفا نباید برایش حضور دیگر بازیگران مهم باشد.

معصومی که عقلب در سریال‌هایی با موضوعات جدی و درام نقش آفرینی کرده، درباره سختی نقشش در مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» تصریح کرد: بازی کردن در این سریال که نسبتا حال و هوای متفاوتی با دیگر کارهایم دارد، اصلا برایم سخت نبود و با اینکه مجموعه موضوعی کمدی را با خود به یدک می کشد اما من توانستم به خوبی با این مجموعه ارتباط برقرار کنم.

این بازیگر درباره پوشش چادر خود در این سریال و اکثر مجموعه های تلویزیونی که با این پوشش ظاهرشده است بیان کرد: هم در سریال‌هایی که نقش یکی از اعضای خانواده شهداء را تا کنون بازی کرده‌ام با چادر ظاهر شده‌ام و هم وقتی صحبت از قشر خاص و مهمی از جامعه می‌شود باید در نقش هایم با چادر ظاهر شوم که برای من خوشایند است و من هیچ مشکلی با آن ندارم.

وی ادامه داد: من در اقوام خودم بانوان چادری بسیار دارم از جمله همسر برادرم و معتقدم همه آنها بسیار شیک و زیبا و در عین حال بسیار مرتب و منظم هستند و برایم بسیار قابل احترام هستند.

معصومی درباره بازخورد مردم نسبت به این سریال تاکید کرد: از آنجا که در یک روستا زندگی می‌کنم در زمینه اینکه مجموعه ها چه بازخوردی دارند اطلاعات زیادی ندارم و چندان از بازخورد مخاطبان و بینندگان «شرایط خاص» اطلاع ندارم اما شنیده ام که این مجموعه بازخورد خوبی داشته است.

پوشش چادر در کارهایم را بسیار دوست دارم/معنقدم زنان چادری بسیار شیک و زیبا هستند
وی در خصوص اینکه این روزها در مجموعه دیگری حضور دارد یا خیر تصریح کرد: پیشنهاد خاصی تا این لحظه نداشته ام و در کاری فعلا به ایفای نقش نمی‌پردازم.

معصومی با اشاره به حضور بازیگران جدید به عرصه سینما خاطرنشان کرد: من با این موضوع مخالف نیستم چراکه معتقدم نمی‌توان کسانی را که وارد این عرصه می‌شوند قبول نداشت. افرادی که امروزه وارد سینما می‌شوند، بازیگر هستند، بازی می‌کنند و به لحاظ تکنیکی هم بازیگران جوان بسیار خوبی محسوب می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید