در نشست خبری سرپرست سازمان تامین اجتماعی مطرح شد

پرداخت ۸ هزار ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به سیل زدگان

    کد خبر :525006
سیل زدگان

سرپرست  گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه نیز در اختیار سیل زدگان قرار گرفته است و تعدادی نیز وام جعاله پرداخت شده است.

محمد حسن زدا سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نشست خبری امروز که به مناسبت هفته کار و کارگر در ساختمان مرکزی تأمین اجتماعی برگزار شد، گفت: متأسفانه در سیل اخیر تعدادی از هموطنان خود را از دست دادیم که بلافاصله کمک‌های امدادی و بیمه‌ای خود را آغاز کردیم و بدین جهت درمانگاه‌های سیار را در مناطق سیل زده راه اندازی کردیم.

وی گفت: همچنین به افرادی که به دلیل سیل دچار جریمه در پرداخت حق بیمه شده بودند جریمه آنها بخشیده شد و فرصت جدید می‌دهیم تا مجدداً برای اعتراض و یا کمیسیون پزشکی فرصت داشته باشیم و فرصت مجدد برای پرداخت حق بیمه نیز در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

وی افزود: همچنین بر اساس تفاهم نامه‌ای که با وزارت رفاه منعقد کردیم قرار شد به صورت یک روزه معرفی شوند و بیمه بیکاری دریافت کنند.

زدا تاکید کرد: همچنین افرادی که تحت پوشش بیمه نبودند نیز به هیأت دولت پیشنهاد داده ایم در صورت تأمین اعتبار، به آنها بیمه بیکاری برای چند ماه پرداخت شود.

به گزارش مهر، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه نیز در اختیار سیل زدگان قرار گرفته است و تعدادی نیز وام جعاله پرداخت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید