رونالدو: ۱۰۰۰ درصد در یوونتوس می‌مانم/ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰
    کد خبر :524072

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی راه‌راه پوشان تورین شایعه احتمال جدایی‌اش از این تیم را به کلی تکذیب کرد.

کریستیانو رونالدو که در تابستان اخیر در ازای 112 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، شب گذشته (شنبه) پس از برتری 2 بر یک خانگی یوونتوس مقابل فیورنتینا در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا، در اولین فصل حضورش در این تیم قهرمانی در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایتالیا را تجربه کرد تا تبدیل به اولین بازیکنی شود که قهرمانی در سه لیگ؛ لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا و لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است.

رونالدو 34 ساله پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» ایتالیا در خصوص شایعه احتمال جدایی‌اش از این تیم که پس از حذف بانوی پیر از لیگ قهرمانان اروپا مطرح شد، گفت: من 1000 درصد در یوونتوس می‌مانم. به اعتقاد من فصل اول حضورم در این تیم خیلی خوب بود و به خوبی توانستم خودم را با شرایط وفق دهم. ما اسکودتو و سوپرجام ایتالیا را فتح کردیم که قهرمانی در آنها کار ساده‌ای نیست. پس از قهرمانی در لیگ‌های انگلیس و اسپانیا، حالا قهرمانی در ایتالیا را هم تجربه کردم. برای من قهرمانی در سری A خیلی اهمیت داشت و از این بابت خوشحال هستم.

فوق‌ستاره پرتغالی بیانکونری با وجود ناکامی یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد این تیم را در فصل جاری مثبت ارزیابی کرد و این خصوص اظهار داشت: فصل موفقیت‌آمیزی بود و من از این بابت خوشحال هستم. در ضمن نباید فراموش کرد که شما نمی‌توانید همیشه به پیروزی برسید. ما احساس می‌کنیم که می‌توانستیم در لیگ قهرمانان اروپا کارهای بیشتری کنیم و می‌خواستیم به قهرمانی برسیم اما در نهایت تنها یک تیم به این عنوان می‌رسد.

مهاجم پیشین رئال مادرید صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: فصل بعد هم فصل جدید است و هواداران قهرمانی ما در اروپا را می‌خواهند و باید برایش تلاش کنیم. لیگ قهرمانان، جام مهمی است اما کسب آن دشوار است. به هر حال ما تیم خوبی داریم و به اعتقاد من فصل خوبی را سپری کردیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید