دفاتر پیشخوان، دروازه ارتباط مردم با بیمه سلامت

    کد خبر :520524
بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: یکی از اولویت‌های امسال بیمه سلامت، ارتقای سطح سواد سلامت جامعه است. باید دانش مردم ‏در حوزه سلامت افزایش پیدا کند، زیرا تغییر رفتار و اصلاح سبک زندگی می‌تواند منجر به سلامتی بیشتر و در نتیجه کاهش ‏هزینه‌های نظام سلامت شود.‏

طاهر موهبتی در جلسه ویدیو کنفرانس با مدیران کل استانی بیمه سلامت افزود: در سال ۹۷ دشواری‌های ‏فراوانی وجود داشت، اما در عین حال گام‌های بزرگی در حوزه بیمه سلامت برداشته شد و همه اداره‌های کل استانی برای حل ‏مشکلات تلاش کردند. در سال ۹۸ نیز همچنان بر مواردی مانند مدیریت منابع و مصارف تاکید داریم.‏

وی بیان کرد: مرامنامه تلاشگران عرصه بیمه سلامت که در روزهای پایانی سال ۹۷ به اداره‌های کل استانی ابلاغ شد، شامل ‏ماموریت‌ها و اهداف سازمان بیمه سلامت برای سال ۹۸ است.‏

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، موهبتی ادامه داد: تعامل مناسب با انجمن‌های علمی پزشکی و سازمان نظام پزشکی برای اجرای برنامه‌های سازمان بیمه سلامت ‏بسیار اهمیت دارد. باید جلسه‌ها و نشست‌های کاربردی با انجمن‌های علمی پزشکی و اعضای سازمان‌های نظام پزشکی استان‌ها به طور مستمر برگزار و از نظرات کاربردی و خرد جمعی برای حل مشکلات استفاده ‏شود.‏

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت درباره تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران نیز اظهار داشت: همواره محدودیت، خلاقیت به ‏همراه دارد و وجود این تحریم‌ها علیه مردم ایران باعث می‌شود که راه حل‌های مختلفی برای مشکلات ایجاد شده و پیشرفت حاصل ‏شود.‏

به گزارش ایسنا،رئیس هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت گفت: دفاتر پیشخوان دروازه یا ورودی ارتباط مردم با بیمه سلامت هستند و در نتیجه باید بسیار جدی ‏گرفته شوند و بر عملکرد این دفاتر نظارت شود. زیرا تکریم ارباب رجوع و احترام به بیمه شدگان یکی از اصول اولیه سازمان بیمه سلامت است و این موارد باید در دفاتر پیشخوان جدی گرفته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید