ثبت روزانه ۴۰۰ هزار شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت

    کد خبر :51538

از زمان فعالیت سامانه سهام عدالت به طور متوسط در هر روز حدود ۴۰۰ هزار ثبت موفقیت‌آمیز شماره شبای حساب بانکی برای دریافت سود سهام عدالت توسط مشمولان انجام گرفته است.

به گزارش  تسنیم؛ سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir در حالی از نیمه اسفند پارسال آغاز بکار کرده است که در گام نخست به ارائه صورتحساب مشمولان پرداخته است و در مرحله دوم نیز که از اواخر فروردین امسال آغاز شده، شرایطی را فراهم آورده است تا دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه‌پذیر اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه کنند.

بر اساس اطلاعات حاصل از آمار ورودی شبا بانکی در سامانه سهام عدالت نشان می‌دهد تا کنون بیش از 28 میلیون نفر از سهامداران سهام عدالت، شبا بانکی خود را در سامانه ثبت کرده‌اند که نشان از استقبال 60 درصدی مشمولان جهت دریافت سود این سهام دارد.

همچنین در مدت فعالیت این سامانه برای دریافت شبای حساب بانکی مشمولان، به طور متوسط در هر روز حدود 400 هزار ثبت موفقیت‌آمیز از سراسر کشور صورت گرفته است.

گفتنی است؛ برای افرادی که شماره شبای آنها مورد تائید قرار می‌گیرد پیامکی ارسال نخواهد شد و در مقابل مشمولانی که از عدم تایید شماره شبا بانکی خود مطلع خواهند شد و یا پیامک عدم تایید شبا بانکی توسط سامانه سهام عدالت دریافت می‌کنند، باید دوباره به سامانه سهام عدالت مراجعه و شبای بانکی جدید مربوط به یک حساب بانکی معتبر به نام خود را در این سامانه ثبت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید