بررسی مشکلات شناسنامه‌ای افغانستانی‌ها و قزاق‌ها توسط مجلس

    کد خبر :51429

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان گلستان خبر داد.

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان گلستان خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است سفر اعضای کمیسیون شوراها به استان گلستان 2 هفته آینده انجام شود.

وی افزود: این سفر در راستای سفرهای دوره‌ای کمیسیون به منظور بررسی و رصد معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان‌های مختلف کشور انجام شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها درباره علت سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان گلستان، تصریح کرد: قرار است در این سفر موضوع تقسیمات کشوری یعنی مشکلات مرزی استان گلستان با استان‌های سمنان و مازندران، بحث ثبت احوال در این استان با توجه به حضور افغانستانی‌ها و قزاق‌ها که مشکلات شناسنامه‌ای دارند و همچنین مشکلات شوراهای شهر و شهرداری‌ها بررسی و برای حل آن با وزارتخانه و دستگاه‌های مربوطه مکاتبه و اقدامات لازم انجام شود.

سلیمی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای کمیسیون در این سفر دیدارهایی با استاندار، فرماندار، شهرداران، اعضای شوراهای این استان به منظور بررسی مشکلات استان گلستان داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های آتی کمیسیون متبوعش، خاطرنشان کرد: قرار است اعضای کمیسیون شوراها در آینده‌ای نزدیک سفرهایی به استان کردستان، هرمزگان و خوزستان داشته باشند.

نماینده مردم سمیرم درمجلس تاکید کرد: پس از سفر اعضای کمیسیون به استان گلستان گزارشی در این زمینه تدوین و در صحن کمیسیون شوراها قرائت می‌شود و در صورت لزوم این گزارش در صحن علنی پارلمان نیز نیز قرائت خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید