آتش سوزی جنگل های چهل چای شهرستان مینودشت مهار شد

    کد خبر :49745

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مینودشت گفت: آتش سوزی در جنگل های چهل چای شهرستان مینودشت صبح امروز مهار شد.

حسین کریمی اظهار کرد: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست آتش سوزی که از ساعت 12 ظهر روز گذشته در بخشی از جنگل چهل چای مینودشت به وقوع پیوسته بود، مهار شد.

وی افزود: حدود 30 نفر از نیروهای منابع طبیعی و 5 نفر از نیروهای محیط زیست شهرستان از روز گذشته در محل حضور داشته و بعد از مهار آتش نیز در محل حضور دارند.

کریمی ادامه داد: دودی که هم اکنون از محل حادثه متصاعد می شود مربوط به کنده برخی از درختان در داخل محدوده آتش گرفته است و بابت اطفاء آن نیز نیروهای حاضر در منطقه در حال اقدام هستند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مینودشت با اشاره به اینکه صخره ای و صعب العبور بودن منطقه کار اطفاء حریق را طولانی کرده بود، عنوان کرد: تعداد درخت های سوخته شده به دلیل صخره ای بودن منطقه کم بوده است.

کریمی خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها که از نقل قول با وی وسعت آتش سوزی را حدود 3 هکتار اعلام کردند را تکذیب کرد و گفت: کارشناسانی به محل حادثه اعزام شدند تا وسعت منطقه حریق و تعداد درختان آسیب دیده را مشخص کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مینودشت در پایان اظهار کرد: نیروهای منابع طبع طبیعی تا زمانی که خطر به صورت کامل رفع و از این بابت اطمینان حاصل شود، در محل حضور خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید