چرا لحظه دست دادن پوتين و ترامپ سوژه خبر شده است؟

    کد خبر :49730

خبرگزاري اسپوتنيک در گزارشي اين سئوال را مطرح کرد؛ آيا پوتين خود را براي دست دادن با ترامپ آماده کرده است؟
به گزارش بازتاب به نقل از اسپوتنيک، بسياري در انتظار ديدن لحظه “دست دادن پوتين و ترامپ” هستند. کدام يک پيروز مي شوند.
ديميتري پسکوف سخنگوي رئيس جمهور روسيه با سوال خبرنگاران در روز چهارشنبه 5 جولاي، شوکه شد. خبرنگاري از او پرسيد: آيا پوتين خود را براي دست دادن با ترامپ آماده کرده است يا نه؟
پسکوف در جواب به اين سوال خبرنگار گفت: “شما با اين سوال خود، من را در بن بست قرار داده ايد”.
دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا به خاطر دست دادن هاي طولاني و محکم خود با ديگر سران کشورها بسيار مشهور است. حتي گاهي او دست طرف مقابل را به سمت خود مي کشاند.
علت اين عادت رئيس جمهور آمريکا، حضور وي در آکادمي نظامي در جواني و بازي بيس بال مي باشد. هم اکنون بسياري از رهبران جهان و سياستمداران طعم دست دادن هاي ترامپ را چشيده اند.
به عنوان مثال، روزنامه نگاران بعد از احوال پرسي رئيس جمهور آمريکا در نشست ماه فوريه در کاخ سفيد متوجه صورت مبهوت نخست وزير ژاپن شدند، زيرا اين دست دادن بسيار طولاني شده بود.
اما رئيس جمهور تاجيکستان امامعلي رحمان در اين دست دادن ها، به گونه اي حريف ترامپ شد. اکنون، بسياري منتظر دست دادن ترامپ و پوتين در ديدار اخير آنها هستند.
از سوي ديگر، ديميتري پسکوف در ماه مارس سال 2015 در اظهاراتي از دست دادن هاي محکم و قوي پوتين سخن گفت. به عقيده پسکوف پوتين در سلامت خوبي به سر مي برد و حتي او مي تواند “دست ها را بشکند”.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید