جراحی بهنام صفوی رضایت بخش بود

    کد خبر :49650

بهنام صفوی چند روز بعد از انجام عمل جراحی توسط پروفسور سمیعی در هانوفر آلمان هم اکنون در مرحله فیزیوتراپی قرار گرفته است.

رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی درباره وضعیت سلامت این خواننده پس از جراحی در خارج از کشور در گفتگو با خبرنگار مهر توضیح داد: از ۱۰ روز گذشته که بهنام عازم کشور آلمان شد توسط پروفسور سمیعی در یکی از مجهزترین بیمارستان ها مورد عمل جراحی قرار گرفت و خوشبختانه بعد از چند روز حضور در بخش مراقبت های ویژه به بخش منتقل شده و هم اکنون در مرحله فیزیوتراپی قرار دارد که امیدوارم با توجه به رضایب بخش بودن عمل نتیجه خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: تا آنجایی که به ما اطلاع دادند بهنام حداقل تا یک ماه باید تحت درمان باشد. تا ۶ روز آینده نیز باید جواب آزمایش پاتولوژی بیاید. به هر حال فعلا شرایط جسمی وی در وضعیت مطلوبی است و امیدوارم با دعای خیر مردم شاهد بهبودی کامل بهنام باشیم.

فوادیان بیان کرد: روز پنجشنبه پانزدهم تیرماه مصادف با سالروز تولد بهنام است که من از مردم عزیز کشورمان می خواهم با دعای خیر و آرزوی سلامتی برای همه بیماران انرژی های مثبت و دلگرم کننده خود را به او منتقل کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید